satt å surra litt i photoshop i forbindelse med eksamen min, og fant ut at jeg ville lage en tegneserielook på et bilde av mr2'en 

TOYOTA MR2 SW20 - BLACKBIRD
Mr2Even skrev:Tøft bilde, men jeg ville ha kuttet bilde rett under hjula så det blir widescreen og mer fokus på bilen.
marlboro1310 skrev:kvasierotisk er ordet...
James skrev:Kult bilde, og flott mr2!!Tusen takk for detGodt å se at den blir tatt godt vare på!
ijb skrev:nydelig bil. står respekt av at du holder den så orginal.
GhostRider88 skrev: Mener at mr2 er en såpass pen bil original, og at overdrivet styling får en mr2 til å bli mindre "unik" om man kan si det på den måten.
Og så har man jo det faktum at en original mr2 vil holde seg bedre med tanke på pris og popularitet i årene som kommer, kontra en ihjel stylet.
ijb skrev:Godt å høre at det er flere med megGhostRider88 skrev: Mener at mr2 er en såpass pen bil original, og at overdrivet styling får en mr2 til å bli mindre "unik" om man kan si det på den måten.
Og så har man jo det faktum at en original mr2 vil holde seg bedre med tanke på pris og popularitet i årene som kommer, kontra en ihjel stylet.
er helt enig. har samme tankegang selv,jeg og kommer til og holde bilen min mest mulig orginal ,
men jeg vurderer og tillate meg og lakke den helrød, da jeg ikke er videre begeistret for fargen på listene på røde mr2er,
i tillegg kom jo dette orginalt på litt senere årsmodeller