TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Thomas sin MR2 SW20 - BlackBird

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #327423  av Mr2Even

Tøft bilde, men jeg ville ha kuttet bilde rett under hjula så det blir widescreen og mer fokus på bilen.
 #327708  av James

Kult bilde, og flott mr2!! :D Godt å se at den blir tatt godt vare på!
 #327739  av GhostRider88

James skrev:Kult bilde, og flott mr2!! :D Godt å se at den blir tatt godt vare på!
Tusen takk for det :)

Syns det er viktig å ta vare på bilen. Og spesielt når det er en bil som mr2. Kommer nok til å bli en klassisk sportsbil og et ettertraktet samleobjekt med tiden. Så da er det viktig å holde den i stand og strøken ;)
 #337075  av GhostRider88

ijb skrev:nydelig bil. står respekt av at du holder den så orginal.

Tusen takk for det :)

Mener at mr2 er en såpass pen bil original, og at overdrivet styling får en mr2 til å bli mindre "unik" om man kan si det på den måten.

Og så har man jo det faktum at en original mr2 vil holde seg bedre med tanke på pris og popularitet i årene som kommer, kontra en ihjel stylet.
Jeg behandler bilen min som et samleobjekt og i likhet med samleobjekter, så skal de være så originale som mulig ;)
 #337084  av ijb

GhostRider88 skrev: Mener at mr2 er en såpass pen bil original, og at overdrivet styling får en mr2 til å bli mindre "unik" om man kan si det på den måten.

Og så har man jo det faktum at en original mr2 vil holde seg bedre med tanke på pris og popularitet i årene som kommer, kontra en ihjel stylet.

er helt enig. har samme tankegang selv,jeg og kommer til og holde bilen min mest mulig orginal ,
men jeg vurderer og tillate meg og lakke den helrød, da jeg ikke er videre begeistret for fargen på listene på røde mr2er,
i tillegg kom jo dette orginalt på litt senere årsmodeller :)
 #337093  av GhostRider88

ijb skrev:
GhostRider88 skrev: Mener at mr2 er en såpass pen bil original, og at overdrivet styling får en mr2 til å bli mindre "unik" om man kan si det på den måten.

er helt enig. har samme tankegang selv,jeg og kommer til og holde bilen min mest mulig orginal ,
men jeg vurderer og tillate meg og lakke den helrød, da jeg ikke er videre begeistret for fargen på listene på røde mr2er,
i tillegg kom jo dette orginalt på litt senere årsmodeller :)
Godt å høre at det er flere med meg ;)

Ang dette med å lakke bilen i helrød, så er jeg helt enig med deg. Og som du sier, så er lakkerte lister originalt på senere modeller, så det ser jeg ikke på som uoriginalt på din modell :)
Vil ta seg meget bra ut!
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 102