ut på tur, aldri sur er det vel de sier, hehe..

Kjør foran dere, så venter jeg på dere der framme! 

inzane2012 skrev:off, kjenner sjalusien kommer krypendeja, har funnet ut selv at en ferrari hadde ikke vært så dumt;) noen år frem i tid selvsagt:pen ting er vertfall sikkert, jeg SKAL eie en ferrari en eller annen gang iløp av livet mitt
ja, den 348'n ligger vel på rundt det samme som 355 brukt vel ?? 600k pluss er vel det jeg har sett dem til salgs ute på autodb
mr2storbrua skrev:Nå begynner snart sommerens første Pacific Bluefor ikke å glemme BAYWATCH daBlir sommerstemning av sånt
Giske skrev:ut på tur, aldri sur er det vel de sier, hehe..Jentene på tur jo
castman skrev:Giske skrev:ut på tur, aldri sur er det vel de sier, hehe..Jentene på tur jo
http://img6.nettby.no/users/s/p/a/spare ... G_1079.JPGSå utrolig strøken ut den der.. kjør pent
bose skrev:fin Fiat det derja, kjøp deg en honda du
Men rent personlig,så hadde jeg nokk handla NSX, hvis jeg skulle hatt en bil en den klassen der
Giske..! jeg skal hjem til tønsberg en tur neste uke.. No liv på døgnet for for tida?
bose skrev:hmm ok..Ja, gjør det! Da snakkes vi sikkert:-)
jeg reiser ned på søndag, så får se hva som skjer da
sender deg en PM med tlf nr jeg. så kan vi ta det derfra, jeg kommer vel til å skompe rundt i den hvite mr2n
bose skrev:SÃ¥ du har A/B testa de bilene?er vel snakk om personlig preferanser her