TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #329292  av inzane2012

off, kjenner sjalusien kommer krypende ;) en ting er vertfall sikkert, jeg SKAL eie en ferrari en eller annen gang iløp av livet mitt ;)

ja, den 348'n ligger vel på rundt det samme som 355 brukt vel ?? 600k pluss er vel det jeg har sett dem til salgs ute på autodb

EDIT: der tok jeg feil vist, 348 ligger ute til 450k pluss på autodb ;)
fant noen billiger på finn.no og :) så drømmen er ikke så langt unna, bare så synd dem er så jævlig dyre å ha på service og sånt ;)
Sist redigert av inzane2012 den 08 jun 2009 21:24, redigert 1 gang totalt.
 #329294  av Giske

inzane2012 skrev:off, kjenner sjalusien kommer krypende ;) en ting er vertfall sikkert, jeg SKAL eie en ferrari en eller annen gang iløp av livet mitt ;)

ja, den 348'n ligger vel på rundt det samme som 355 brukt vel ?? 600k pluss er vel det jeg har sett dem til salgs ute på autodb
ja, har funnet ut selv at en ferrari hadde ikke vært så dumt;) noen år frem i tid selvsagt:p

Jo, 348 kan man vel få litt lavere i pris også tror jeg. Uten at jeg har så mye peiling på prisene på disse..
 #329328  av castman

Giske skrev:ut på tur, aldri sur er det vel de sier, hehe..

Bilde
Jentene på tur jo :wink: Så utrolig strøken ut den der.. kjør pent :D
 #329348  av bose

fin Fiat det der ;)
Men rent personlig,så hadde jeg nokk handla NSX, hvis jeg skulle hatt en bil en den klassen der
Giske..! jeg skal hjem til tønsberg en tur neste uke.. No liv på døgnet for for tida? :mrgreen:
 #329358  av Giske

castman skrev:
Giske skrev:ut på tur, aldri sur er det vel de sier, hehe..

http://img6.nettby.no/users/s/p/a/spare ... G_1079.JPG
Jentene på tur jo :wink: Så utrolig strøken ut den der.. kjør pent :D

Jentene på tur, ja. Utrolig morsomt å kjøre en sånn bil..kjipt å sette seg i sin egen bil med betraktelig mindre hk etterpå, hehe.

Bose: Mye liv i helgene nå ser det ut til, var endel folk der forrige helg ihvertfall! Hvis du ser meg (blå og sort t18) får du blinke med lysa eller noe sånt da vettu :D og komme for å slå av en prat. Jeg biter vanligvis ikke så hardt :wink:
Jeg skal sikkert innom en tur i helgen:-)
 #329378  av bose

hmm ok..
jeg reiser ned på søndag, så får se hva som skjer da :)
sender deg en PM med tlf nr jeg. så kan vi ta det derfra, jeg kommer vel til å skompe rundt i den hvite mr2n :P
 #329384  av inzane2012

bose skrev:fin Fiat det der ;)
Men rent personlig,så hadde jeg nokk handla NSX, hvis jeg skulle hatt en bil en den klassen der
Giske..! jeg skal hjem til tønsberg en tur neste uke.. No liv på døgnet for for tida? :mrgreen:
ja, kjøp deg en honda du ;) kan ikke måle seg med en ferrari uansett ;)
og vertfall ikke 355'n...
 #329388  av Giske

bose skrev:hmm ok..
jeg reiser ned på søndag, så får se hva som skjer da :)
sender deg en PM med tlf nr jeg. så kan vi ta det derfra, jeg kommer vel til å skompe rundt i den hvite mr2n :P
Ja, gjør det! Da snakkes vi sikkert:-)
 #329391  av inzane2012

bose skrev:SÃ¥ du har A/B testa de bilene? :wink:
er vel snakk om personlig preferanser her ;)
og når det først er snakk om å bruke så mye peng, så vil jeg heller kjøpe noe annet enn en ferrari kopi fra hoda ;)
 #329394  av lasse

Må nesten henge meg på Bose på den der, ville ikke hatt superfiat uansett, er litt kjedelig med dyre og hyppige servicer, hadde mye heller hatt en nsx eller en feit porsche som du kan kjøre livskiten ut av og samtidig slippe å blakke deg på med driftskostnader.
Men det er jo min smak da, og når det er sagt, så må jeg jo innrømme at ferrari er dritfeite biler, men uansett ikkeno for meg.
  • 1
  • 461
  • 462
  • 463
  • 464
  • 465
  • 1171