TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #330491  av hmsilset

Steike,var folk som kom på dagskift i går som hadde skrapa is av bilen før de kunne kjøre, og nå er de 18 grader ute!!! Sinnsykt.Er sykemeldt jeg, så skal sove om nettene ett par uker faktisk :) 97kg i skulderpress bak hode(militærpress) er ikke å anbefale.Begynne med manualer når jeg blir frisk igjenom 2-200 uker :o
 #330495  av inzane2012

hmsilset skrev:Steike,var folk som kom på dagskift i går som hadde skrapa is av bilen før de kunne kjøre, og nå er de 18 grader ute!!! Sinnsykt.Er sykemeldt jeg, så skal sove om nettene ett par uker faktisk :) 97kg i skulderpress bak hode(militærpress) er ikke å anbefale.Begynne med manualer når jeg blir frisk igjenom 2-200 uker :o
markløft er bedre, tyngste du kan gjøre det ;)
 #330507  av hmsilset

inzane2012 skrev:
hmsilset skrev:Steike,var folk som kom på dagskift i går som hadde skrapa is av bilen før de kunne kjøre, og nå er de 18 grader ute!!! Sinnsykt.Er sykemeldt jeg, så skal sove om nettene ett par uker faktisk :) 97kg i skulderpress bak hode(militærpress) er ikke å anbefale.Begynne med manualer når jeg blir frisk igjenom 2-200 uker :o
får å bli f.eks styrkeløfter/strongman er den øvelsen viktig å ha med,men jeg trener heller det meste andre.Tar hardt på nakken den øvelsen,og jeg vil ikke se ut som en boler :) Markløft er vel også en øvelse mange som vil nå langt, ødelegger seg på.
 #330513  av Giske

hmsilset skrev:
Lørnings skrev:Det er diesel rav'ene som har scoop..toppmontert IC :wink:
Aha :D Da ville jeg hatt bare panseret fra den:P
Gjorde seg det panseret, ja :)
 #330539  av inzane2012

hmsilset skrev:
inzane2012 skrev:
får å bli f.eks styrkeløfter/strongman er den øvelsen viktig å ha med,men jeg trener heller det meste andre.Tar hardt på nakken den øvelsen,og jeg vil ikke se ut som en boler :) Markløft er vel også en øvelse mange som vil nå langt, ødelegger seg på.
kommer ann på hvordan du utfører øvelsen og hva målet ditt er det ;) funker jævlig bra for folk som vil ta av noen kg for den er så ekstremt energi krevende, tar 8*1 med 40kg, 8*2 med 70 og 8*2 med 100, helt utkjørt etterpå, mer sliten av det enn 45 min spinning intervall ;)
og det viktigste er å slappe av i armene og vere rett i ryggen, og ikke minst, løfte med beina ;)
 #330581  av castman

Hvor og hvilket merke brude jeg kjøpe hvis jeg skal kjøpe tynnvegget piper(7 stjernet helst)?? skal brukes til alu felger el
 #330685  av inzane2012

faen ete meg bare jeg som klarer å ha så bra flaks at første gangen jeg og dama skal reise til sverige for å kjøpe litt røyk, snus og drikke til vi skulle hjem til sogn i sommer, så reiser vi faen sprette meg på en av di største helligdagene demmers og alt stengte tidlig!!!!!!!!!!

skal faen ete meg ikke vere mulig
 #330705  av inzane2012

ArildM skrev:http://www.kalender.se/
:mrgreen:
jeg tenkte nå ikke at 19. juni var en spesiell dag der borte kjørte jo helt til åre og, men det såg jo ut som en spøkelse by, var DØNN stille der, ikke så mye som en fugl som kvittra en gang, var helt sykt merkelig...

får heller spare litt ekstra med peng til neste gang og heller ta turen til østersund ;)

ps: er ganske sykt at sverige egentlig ikke har noen nasjonal dag, har 6. juni, men den ble ikke offisiell nasjonal dag før i 1983, og det er bare sveriges nasjonale flagg dag ;)
 #330718  av ArildM

Har gått i samme fella selv ;) Dro til Østersund en gang i Mai tror jeg, da var det samme leksa, alt var stengt når vi kom fram.
Har begynt å sjekke kalenderen i etterkant, tullete svensker :mrgreen:
 #330735  av inzane2012

ArildM skrev:Har gått i samme fella selv ;) Dro til Østersund en gang i Mai tror jeg, da var det samme leksa, alt var stengt når vi kom fram.
Har begynt å sjekke kalenderen i etterkant, tullete svensker :mrgreen:
hvorfor kan dem ikke bare ha st. hans sånn som oss da?? den vet nå vertfall vi om ;) hehe
  • 1
  • 466
  • 467
  • 468
  • 469
  • 470
  • 1171