Lørnings skrev:Det er diesel rav'ene som har scoop..toppmontert ICAha

Ferrari er den rike manns MR2.
Sjå, gul tekst
Sjå, gul tekst

Lørnings skrev:Det er diesel rav'ene som har scoop..toppmontert ICAha
hmsilset skrev:Steike,var folk som kom på dagskift i går som hadde skrapa is av bilen før de kunne kjøre, og nå er de 18 grader ute!!! Sinnsykt.Er sykemeldt jeg, så skal sove om nettene ett par uker faktiskmarkløft er bedre, tyngste du kan gjøre det97kg i skulderpress bak hode(militærpress) er ikke å anbefale.Begynne med manualer når jeg blir frisk igjenom 2-200 uker
inzane2012 skrev:får å bli f.eks styrkeløfter/strongman er den øvelsen viktig å ha med,men jeg trener heller det meste andre.Tar hardt på nakken den øvelsen,og jeg vil ikke se ut som en bolerhmsilset skrev:Steike,var folk som kom på dagskift i går som hadde skrapa is av bilen før de kunne kjøre, og nå er de 18 grader ute!!! Sinnsykt.Er sykemeldt jeg, så skal sove om nettene ett par uker faktiskmarkløft er bedre, tyngste du kan gjøre det97kg i skulderpress bak hode(militærpress) er ikke å anbefale.Begynne med manualer når jeg blir frisk igjenom 2-200 uker
hmsilset skrev:Gjorde seg det panseret, jaLørnings skrev:Det er diesel rav'ene som har scoop..toppmontert ICAhaDa ville jeg hatt bare panseret fra den:P
hmsilset skrev:kommer ann på hvordan du utfører øvelsen og hva målet ditt er detinzane2012 skrev:får å bli f.eks styrkeløfter/strongman er den øvelsen viktig å ha med,men jeg trener heller det meste andre.Tar hardt på nakken den øvelsen,og jeg vil ikke se ut som en bolerhmsilset skrev:Steike,var folk som kom på dagskift i går som hadde skrapa is av bilen før de kunne kjøre, og nå er de 18 grader ute!!! Sinnsykt.Er sykemeldt jeg, så skal sove om nettene ett par uker faktiskmarkløft er bedre, tyngste du kan gjøre det97kg i skulderpress bak hode(militærpress) er ikke å anbefale.Begynne med manualer når jeg blir frisk igjenom 2-200 uker
Markløft er vel også en øvelse mange som vil nå langt, ødelegger seg på.
bose skrev:Teng Tools har vel såntVet du om biltema har?
ArildM skrev:http://www.kalender.se/jeg tenkte nå ikke at 19. juni var en spesiell dag der borte kjørte jo helt til åre og, men det såg jo ut som en spøkelse by, var DØNN stille der, ikke så mye som en fugl som kvittra en gang, var helt sykt merkelig...
ArildM skrev:Har gått i samme fella selvhvorfor kan dem ikke bare ha st. hans sånn som oss da?? den vet nå vertfall vi omDro til Østersund en gang i Mai tror jeg, da var det samme leksa, alt var stengt når vi kom fram.
Har begynt å sjekke kalenderen i etterkant, tullete svensker