Lørnings skrev:Hvis jeg skal koble opp 2 sensorer(oljetemp og trykk) kan jeg la de bruke samme jordingsledning?Jepp, så lenge du er sikker på at ledningen skal til jord så

Lørnings skrev:Hvis jeg skal koble opp 2 sensorer(oljetemp og trykk) kan jeg la de bruke samme jordingsledning?Jepp, så lenge du er sikker på at ledningen skal til jord så
mr2storbrua skrev:Good point!Lørnings skrev:Hvis jeg skal koble opp 2 sensorer(oljetemp og trykk) kan jeg la de bruke samme jordingsledning?Jepp, du jorder jo i samme karosseri
ErikG skrev:Jord? Håper ikke du har for mye jord i bilen dinDet er forståelsen som er viktig
celicat23 skrev:Nice, 31 varmegrader på kontoret. Rett før jeg går i kantina og bruker ett par frisk-is som stikkpiller...Hadde faktisk samme tanken selv...bortsett fra at nærmeste butikk var totalt utsolgt for saftis
k_one skrev:Var sykt her også. Isdisken var 99.9% rensket for varer. Var bare igjen noen få esker pinup iscelicat23 skrev:Nice, 31 varmegrader på kontoret. Rett før jeg går i kantina og bruker ett par frisk-is som stikkpiller...Hadde faktisk samme tanken selv...bortsett fra at nærmeste butikk var totalt utsolgt for saftis
celicat23 skrev:Nice, 31 varmegrader på kontoret. Rett før jeg går i kantina og bruker ett par frisk-is som stikkpiller...Hos meg er det så kaldt at alle går rundt og fryser.. A/C er noe herk
lexusmann skrev:Satt og så på SportN nå...visste ikke at det var noen i Norge som kjørte rally cross med Lexus....en IS 300....Er vell en IS200 med Volvomotorrøk ut med ødelagt bakaksel da...sikkert ikke billig det...kommer ikke på navnet nå....
KK-ma70 skrev:Komentatoren sa det var en 300...var nokså lys på farge...så det var en Lexus IS, men kan jo ha vært 200...lexusmann skrev:Satt og så på SportN nå...visste ikke at det var noen i Norge som kjørte rally cross med Lexus....en IS 300....Er vell en IS200 med Volvomotorrøk ut med ødelagt bakaksel da...sikkert ikke billig det...kommer ikke på navnet nå....
Er iallefall en som kjører en slik i disse trakter...