TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #331842  av Lørnings

mr2storbrua skrev:
Lørnings skrev:Hvis jeg skal koble opp 2 sensorer(oljetemp og trykk) kan jeg la de bruke samme jordingsledning?
Jepp, du jorder jo i samme karosseri :wink:
Good point! :wink:
ErikG skrev:Jord? HÃ¥per ikke du har for mye jord i bilen din :wink:
Det er forståelsen som er viktig :wink: ..valg av ord er ikke så farlig for meg! Dessuten syns jeg godsledning høres så rart ut! :P
 #331894  av celicat23

k_one skrev:
celicat23 skrev:Nice, 31 varmegrader på kontoret. Rett før jeg går i kantina og bruker ett par frisk-is som stikkpiller...
Hadde faktisk samme tanken selv...bortsett fra at nærmeste butikk var totalt utsolgt for saftis :shock:
Var sykt her også. Isdisken var 99.9% rensket for varer. Var bare igjen noen få esker pinup is :shock:
 #331900  av lexusmann

Satt og så på SportN nå...visste ikke at det var noen i Norge som kjørte rally cross med Lexus....en IS 300.... :wink: røk ut med ødelagt bakaksel da...sikkert ikke billig det...kommer ikke på navnet nå....
 #331906  av Marcus

celicat23 skrev:Nice, 31 varmegrader på kontoret. Rett før jeg går i kantina og bruker ett par frisk-is som stikkpiller...
Hos meg er det så kaldt at alle går rundt og fryser.. A/C er noe herk :mrgreen:
 #331907  av tojo

Idag er jeg "gartner" klipper plen og avkjøler meg med iskald pils :P så godt atte. :D
 #331923  av KK-ma70

lexusmann skrev:Satt og så på SportN nå...visste ikke at det var noen i Norge som kjørte rally cross med Lexus....en IS 300.... :wink: røk ut med ødelagt bakaksel da...sikkert ikke billig det...kommer ikke på navnet nå....
Er vell en IS200 med Volvomotor :roll: Er iallefall en som kjører en slik i disse trakter...
 #331941  av ina

har vært litt digg å ikke jobbe på kontor de siste dagene, men jobbe med å sitte på en stol i sola eller skyggen, alt etter som, ha vannkrig, spise is, osv... kanskje det blir stranda på jobb i morra, hvis jeg gidder å gå eller kjøre bort.. :P
 #331949  av ArildM

Har tatt meg fri fra kontoret i de siste dagene, lufteanlegget tok kvelden og vi har halve kontoret med vinduer mot sola.
Holder på å gjør klar Corollaen til lakking i stedet, fandens varmt men litt artigere uansett ;)
 #331953  av lexusmann

KK-ma70 skrev:
lexusmann skrev:Satt og så på SportN nå...visste ikke at det var noen i Norge som kjørte rally cross med Lexus....en IS 300.... :wink: røk ut med ødelagt bakaksel da...sikkert ikke billig det...kommer ikke på navnet nå....
Er vell en IS200 med Volvomotor :roll: Er iallefall en som kjører en slik i disse trakter...
Komentatoren sa det var en 300...var nokså lys på farge...så det var en Lexus IS, men kan jo ha vært 200...

I dag er det konsert med Kaizers orkestra i Skudefestivalen!! :D :D Først et lite vorspiel, og så er det rett ned i festivalteltet, hehe...tror det blir bra.... 8)
link her... www.skudefestivalen.no
  • 1
  • 469
  • 470
  • 471
  • 472
  • 473
  • 1171