TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Endelig sommerfelger funnet og bestilt! -Og montert

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #329680  av dca

Skåla som holder fjærbeinet i toppen foran hadde en slags extra kopp midt i som det nye fjærbeinet ikke gikk inn i... bare skjære bort de koppene og så var det greit! :)
Sist redigert av dca den 11 aug 2009 17:47, redigert 1 gang totalt.
 #329683  av Neo

jaha, det var det ikke på denne bilen, må jo være forskjell på årsmodellene da
 #329689  av dca

så måtte jeg også forresten borre opp hullet i skåla grunnet det orginalet gjenge staget ikke var rundt men filt av på begge sider...så det ikke kunne vri seg...
KW sitt var rundt! :)
 #329698  av QuiNlan

dca skrev:så måtte jeg også forresten borre opp hullet i skåla grunnet det orginalet gjenge staget ikke var rundt men filt av på begge sider...så det ikke kunne vri seg...
KW sitt var rundt! :)
Stemmer det. Slik var det på min og.
 #331898  av dca

jaja...da er dekka ihvertfall ihus...gikk ned litt på dimmen pga vil være sikker på at jeg får den lav nok uten mye subbing! 255.30.20 og 225.30.20! vredenstein ble de heldige vinnerne grunnet fett mønster! :) felgene skulle antakelig bli sendt denne uka! FAEN nå er jeg lei av org hjula! :p
 #331929  av dca

QuiNlan skrev:Helrått! Gleder meg til å se de på!

Hvilke Vredesteindekk tok du? Vredestein Sessanta?
jepp...ultrac sessanta er vel hele navnet! :)
 #335342  av dca

da er alt på plass...eller...3 uker siden nå da men... passa egentlig ganske så bra! ble mer felgkant enn forventet bak :D litt minrde foran grunnet de laga ikke disken som jeg sa..menmen...bilder har jeg heller ikke av den..haha

Noen i trheim som vil ta ett eller 2 kanskje? kan ikke å ta bilder,,,gidder heller ikke betale for det ;)