TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #334358  av celicat23

Supramk3turbo skrev:He he, det er sinnsykt fort i mine øyne celicat23 :D
De siste årene så har det blitt mye pc bruk på jobb. Det siste året så har jeg hatt en ren kontor jobb, med mye mailing frem og tilbake med utlandet osv osv...
 #334359  av Supramk3turbo

Du får søke jobb som live undertekst skriver i TV :lol: De gutta skriver også greit fort :D
 #334371  av ke25-toyoglide

Har ikkje testet meg på hastighet, men ligger vel på rundt 10 ord i minuttet, og det er heilt greit, siden eg ikkje klarer å tenke fortere uansett. :roll:
Rettskriving er ikkje et aktuellt diskusjonstema :!:
 #334399  av Giske

Jeg fikk:
Du fikk 296 poeng, så du havnet på en plass 1218 av 13230 totalt.

Du skriver 487 bokstaver per minutt
Du har 97 riktige ord og
du har 7 feile ord.

har prøvd en gang før, og da fikk jeg 1 poeng mer, hehe...
 #334500  av inzane2012

er jeg en dårlig kjæreste fordi jeg blir gaaaal av å ligge i senga å høre på min samboer som ligger og hoster og hoster og hoster og hoster??...ikke nubbsjangs på å få sove :(
 #334505  av ke25-toyoglide

Neida, eg og kjerringa har hatt seperat soverom i en uke nå. helt fantastisk.
Gruer meg nesten til å komme hjem igjen og ungene skal ha sine egne senger og eg må dele med kjerringa, mens ho må amme 3-4 ganger hver natt.
 #334516  av ArildM

Det å sove er hellig tid, kan en sove bedre ved å ligge en annen plass bør det jaggu meg aksepteres.
 #334527  av jacquelin

Ivar skrev:For ei egoistisk drittkjerring.
Hehe jepp. Vi kvinner blir jo selvfølgelig forelder alene. Skjønner godt at dere blir irritert, vi som er så heldig og får føde ungen også. :lol:
 #334560  av James

Det finnes tydligvis høyere makter!!!! :mrgreen: Hva er sjansen for å slippe unna å kjøre i 170km/t ++ på et langstrekk der snuten har kontroll rett rundt svingen og heller ikke sele på seg?? Ikke nok med de begynte faktisk å graaave opp i hva motor som skal stå i bilen med å ringe inn til Autosys og BT..
Men flaks for meg, ingen fartskontroll, de merket ikke at jeg sneek selen på meg igjen, og jeg klarte å ro meg godt i land med at det står innskrevet i vognkort at bilen er godkjent som flyttegods. Og at turbomotoren var satt i før den kom til Norge :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #334569  av mr2storbrua

James skrev:Det finnes tydligvis høyere makter!!!! :mrgreen: Hva er sjansen for å slippe unna å kjøre i 170km/t ++ på et langstrekk der snuten har kontroll rett rundt svingen og heller ikke sele på seg?? Ikke nok med de begynte faktisk å graaave opp i hva motor som skal stå i bilen med å ringe inn til Autosys og BT..
Men flaks for meg, ingen fartskontroll, de merket ikke at jeg sneek selen på meg igjen, og jeg klarte å ro meg godt i land med at det står innskrevet i vognkort at bilen er godkjent som flyttegods. Og at turbomotoren var satt i før den kom til Norge :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Flaks :mrgreen:
Men hvorfor begynte de å snakke om motor? Hørte de dumpventilen og visste at svært få MR2 i Norge er godkjent med turbo?
  • 1
  • 476
  • 477
  • 478
  • 479
  • 480
  • 1171