Supramk3turbo skrev:He he, det er sinnsykt fort i mine øyne celicat23De siste årene så har det blitt mye pc bruk på jobb. Det siste året så har jeg hatt en ren kontor jobb, med mye mailing frem og tilbake med utlandet osv osv...
Supramk3turbo skrev:He he, det er sinnsykt fort i mine øyne celicat23De siste årene så har det blitt mye pc bruk på jobb. Det siste året så har jeg hatt en ren kontor jobb, med mye mailing frem og tilbake med utlandet osv osv...
Ivar skrev:For ei egoistisk drittkjerring.Hehe jepp. Vi kvinner blir jo selvfølgelig forelder alene. Skjønner godt at dere blir irritert, vi som er så heldig og får føde ungen også.
James skrev:Det finnes tydligvis høyere makter!!!!FlaksHva er sjansen for å slippe unna å kjøre i 170km/t ++ på et langstrekk der snuten har kontroll rett rundt svingen og heller ikke sele på seg?? Ikke nok med de begynte faktisk å graaave opp i hva motor som skal stå i bilen med å ringe inn til Autosys og BT..
Men flaks for meg, ingen fartskontroll, de merket ikke at jeg sneek selen på meg igjen, og jeg klarte å ro meg godt i land med at det står innskrevet i vognkort at bilen er godkjent som flyttegods. Og at turbomotoren var satt i før den kom til Norge![]()
![]()