Hei.
Jeg har tidligere hatt en Mr2 Mk 2 og det var en bil jeg hadde mye morro med.
Den er solgt og jeg har hatt andre biler i mellomtiden, men nå er det på tide med en ny bil. Jeg har bestemt meg for å prøve Mk3.
Men når jeg kikker på disse så ser jeg at noen av dem har hatt motorskifte på grunn av oljeforbruk. De jeg har lest om har hatt det på +/- 100 000 km.
Jeg lurer da på om det er det et problem som er veldig vanlig?
Burde jeg kjøpe en som har "gått litt lenger" og fått ny motor, eller er det best å ta en som ikke har gått så langt og ikke har fått ny motor?
Hvis jeg velger en med lav km stand, og ikke ny motor, vil det da være sannsynlig at den må byttes motor på, og hvordan er det da med garanti?
Dette ble mange spørsmål, men føler det er greit å sjekke ut før jeg bestemmer meg.
Takker for hjelpen som måtte komme!
Jeg har tidligere hatt en Mr2 Mk 2 og det var en bil jeg hadde mye morro med.
Den er solgt og jeg har hatt andre biler i mellomtiden, men nå er det på tide med en ny bil. Jeg har bestemt meg for å prøve Mk3.
Men når jeg kikker på disse så ser jeg at noen av dem har hatt motorskifte på grunn av oljeforbruk. De jeg har lest om har hatt det på +/- 100 000 km.
Jeg lurer da på om det er det et problem som er veldig vanlig?
Burde jeg kjøpe en som har "gått litt lenger" og fått ny motor, eller er det best å ta en som ikke har gått så langt og ikke har fått ny motor?
Hvis jeg velger en med lav km stand, og ikke ny motor, vil det da være sannsynlig at den må byttes motor på, og hvordan er det da med garanti?
Dette ble mange spørsmål, men føler det er greit å sjekke ut før jeg bestemmer meg.
Takker for hjelpen som måtte komme!