Min 94 MR2 går dårlig for tiden. Lånte den ut til poden fordi at han raste motoren på BMW'en sin, når jeg fikk den tilbake var den seriøst dåu. Testet med G-tec, og får 0-100 på 10,5 sek, mot tidligere bestetid 7,1. Har hatt den på diagnose hos Toyota Arendal, og ingen feilkoder, og alt ser normalt ut. Det har dog dukket opp en liten skranglelyd. Byttet plugger men det hjalp ikke noe... Den trekker litt ujevnt ved halv gass
Det er forresten ikke turbo....
Har en mistanke om at sønnen min har stjålet hestene for å putte dem i BMW'en, men han påstår at han ikke har gjort noe galt... og han pleier å være ærlig...
Noen som har vært borti noe sånt med en 3s-GE motor? Noen som vet om noen i Oslo området med peiling ? Skulle hatt det fiksa før CSM på Våler...

Har en mistanke om at sønnen min har stjålet hestene for å putte dem i BMW'en, men han påstår at han ikke har gjort noe galt... og han pleier å være ærlig...

Noen som har vært borti noe sånt med en 3s-GE motor? Noen som vet om noen i Oslo området med peiling ? Skulle hatt det fiksa før CSM på Våler...
Elviz
,94 MR2 steel mist met. NÃ¥ med svart tak...
Åros, Røyken
,94 MR2 steel mist met. NÃ¥ med svart tak...
Åros, Røyken