+1 !
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
celicat23 skrev:Dro med kamera ut i bilen og mekket sammen ett 1024x768 wallpaper:Bare synd det er Audi
Lørnings skrev:Det er jææævelig lite og ta bilde av inne i yaris'encelicat23 skrev:Dro med kamera ut i bilen og mekket sammen ett 1024x768 wallpaper:Bare synd det er Audi![]()
celicat23 skrev:med mye nok zoom er det ikke noen som ser hva du tar bilder avLørnings skrev:Det er jææævelig lite og ta bilde av inne i yaris'encelicat23 skrev:Dro med kamera ut i bilen og mekket sammen ett 1024x768 wallpaper:Bare synd det er Audi![]()
![]()
Den kirka var skikkelig koselig. Vinden blås i trærne rundt der, en flaggermus fløy rundt skremt og jeg venta egentlig på
at en eller annen uteligger skulle hoppe frem fra ei busk med knivAaaah, good times...
cameleon skrev:Bildene blir jo bare bedre og bedre for hver gang de! Er utrolig godt å kunne klikke på en hjemmeside, der fotografen for EN gangs skyld ikke har "Glamour" "Top Glam" og "Pin Up". Er så lut lei av å se disse sumpdyrene av noen kvinnemennesker, som er smurt inn i mel og olje, splitter naken, midt på vinteren, når det er -25 ute.Takker. Har hatt lyst til og ta bilder av noen "venninner" og jenter jeg jobber med, som er naturlige pene og ikke trenger 2kg sminke + 25 timer photoshop retouching etterpå for og se alright ut. Bare noen helt smakfulle påkledde bilder, ikke noe tacky "glam". Men alle, uansett hvor fantastisk deilige de er, stiller ikke opp. Bare en masse "åååh, jeg er ikke pen nok bla bla bla" mas