TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #336807  av inzane2012

celicat23 skrev:Selge bil... Tolmodighetsprosjekt... Skal aldri selge yaris'en. Skal ha den til jeg må holde den sammen med gaffa og superlim. Leeeeeeei.
skal du selge audi'en??
 #336825  av celicat23

inzane2012 skrev:
celicat23 skrev:Selge bil... Tolmodighetsprosjekt... Skal aldri selge yaris'en. Skal ha den til jeg må holde den sammen med gaffa og superlim. Leeeeeeei.
skal du selge audi'en??
Jau.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18795892

Solgt nå i kveld for 60.000kr. Så den dro fra gårdsplassen for 10 minutter siden, så jeg skal ta det jeg har av vodka her og drikke til jeg sovner og angre på det når klokka ringer 06:00.
 #336833  av James

Konge, da har jeg å madammen fått oss leilighet ilag! :D
 #336835  av James

ØrjanN skrev:
James skrev:Konge, da har jeg å madammen fått oss leilighet ilag! :D
Grattis 8)
thanx :)
 #336886  av inzane2012

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:
skal du selge audi'en??
Jau.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18795892

Solgt nå i kveld for 60.000kr. Så den dro fra gårdsplassen for 10 minutter siden, så jeg skal ta det jeg har av vodka her og drikke til jeg sovner og angre på det når klokka ringer 06:00.
faen at du ikke skulle selge denne når tidligere i år når dama skulle ha seg bil, den jævla audien hennes tar inn vann bak, og nå daua den ut så fort turtallet blir litt for lavt
 #336890  av celicat23

inzane2012 skrev:faen at du ikke skulle selge denne når tidligere i år når dama skulle ha seg bil, den jævla audien hennes tar inn vann bak, og nå daua den ut så fort turtallet blir litt for lavt
Hvis du/hu er lei problemer: yaris. Mest problemfrie bilen jeg har eid. Styggeste, men mest problemfrie :lol:
 #337087  av bose

skjønner faen ikke hva folk surrer med! jeg bestilte eff.anlegg til bilen i juni, men kollevold har faen ikke klart å sende det enda.. Også bestilte jeg no tennings-deler fra TwosRus, og spesifiserte leveringsadresse i hammerfest. Men NEIDA.. den annkomm Nøtterøy igår..
Er det rart mann drekker!?
 #337088  av bose

og hvorfor svarer ikke fensport på mail!? :evil:

hvis noen har følgende liggende. så ta vennligst kontakt

Kledning til bagasjeromsgulv
venstre-hovedlykt
lista som sitter på undersiden av frontfangeren
eksosfeste-foring (venstre bak)

alt er til AW11
 #337092  av tojo

Landskamp og pils :-) tipper 2-1 til Norge.
 #337095  av christer

James skrev:
ØrjanN skrev:
James skrev:Konge, da har jeg å madammen fått oss leilighet ilag! :D
Grattis 8)
thanx :)
grattis ja.
når blir det ett nytt treff i bergen da?
 #337101  av Grøndis

Noen som har en strøken MR2 MKII turbo til salgs er blitt litt lei nissan min.... savner toyota litt her jeg sitter alene nå..........
 #337104  av hmsilset

Grøndis skrev:Noen som har en strøken MR2 MKII turbo til salgs er blitt litt lei nissan min.... savner toyota litt her jeg sitter alene nå..........
Min er i god stand.skaffe downpipe og diverse småtteri bare først :D
viewtopic.php?f=68&t=33113
 #337106  av Ã˜rjanN

christer skrev:grattis ja. når blir det ett nytt treff i bergen da?
(må få til et stort treff med cruisetur da) ;)
  • 1
  • 484
  • 485
  • 486
  • 487
  • 488
  • 1171