celicat23 skrev:Selge bil... Tolmodighetsprosjekt... Skal aldri selge yaris'en. Skal ha den til jeg må holde den sammen med gaffa og superlim. Leeeeeeei.skal du selge audi'en??
Fortune Favors The Brave
celicat23 skrev:Selge bil... Tolmodighetsprosjekt... Skal aldri selge yaris'en. Skal ha den til jeg må holde den sammen med gaffa og superlim. Leeeeeeei.skal du selge audi'en??
inzane2012 skrev:Jau.celicat23 skrev:Selge bil... Tolmodighetsprosjekt... Skal aldri selge yaris'en. Skal ha den til jeg må holde den sammen med gaffa og superlim. Leeeeeeei.skal du selge audi'en??
James skrev:Konge, da har jeg å madammen fått oss leilighet ilag!Grattis
ØrjanN skrev:thanxJames skrev:Konge, da har jeg å madammen fått oss leilighet ilag!Grattis
celicat23 skrev:faen at du ikke skulle selge denne når tidligere i år når dama skulle ha seg bil, den jævla audien hennes tar inn vann bak, og nå daua den ut så fort turtallet blir litt for lavtinzane2012 skrev:Jau.celicat23 skrev:Selge bil... Tolmodighetsprosjekt... Skal aldri selge yaris'en. Skal ha den til jeg må holde den sammen med gaffa og superlim. Leeeeeeei.skal du selge audi'en??
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18795892
Solgt nå i kveld for 60.000kr. Så den dro fra gårdsplassen for 10 minutter siden, så jeg skal ta det jeg har av vodka her og drikke til jeg sovner og angre på det når klokka ringer 06:00.
inzane2012 skrev:faen at du ikke skulle selge denne når tidligere i år når dama skulle ha seg bil, den jævla audien hennes tar inn vann bak, og nå daua den ut så fort turtallet blir litt for lavtHvis du/hu er lei problemer: yaris. Mest problemfrie bilen jeg har eid. Styggeste, men mest problemfrie
James skrev:grattis ja.ØrjanN skrev:thanxJames skrev:Konge, da har jeg å madammen fått oss leilighet ilag!Grattis
Grøndis skrev:Noen som har en strøken MR2 MKII turbo til salgs er blitt litt lei nissan min.... savner toyota litt her jeg sitter alene nå..........Min er i god stand.skaffe downpipe og diverse småtteri bare først
christer skrev:grattis ja. når blir det ett nytt treff i bergen da?(må få til et stort treff med cruisetur da)