Bilen gikk før helga gjennom EUkontrollen med den nette sum av 0 feil, eneste som ble "bemerket" var at COen fremdeles var noe høy, den ble målt til 2,6. Dette med original gen3 turbo styrehjerne, nye plugger, ny olje, nye 1998 JDM tennpluggledninger og nytt HKS luftfilter. Dette var i sterk kontrast uansett til forrige måling så var 8,7
(med Apexi PFC) så jeg sa som det var...det er ikke mere jeg kan gjøre for å få COen lengre ned.
Hadde i utgangspunktet gjort en hederlig innsats, og vist godvilje med å skaffe en original styrehjerne og gjort noe for å forbedre den sa verksmester. Siden resten av bilen var strøkent, var det ingen grunn til å ikke godkjenne den.
Da kommer spørsmålet, hvorfor er COen fremdeles såpass høy? (målingen ble tatt på varm motor ja)

Hadde i utgangspunktet gjort en hederlig innsats, og vist godvilje med å skaffe en original styrehjerne og gjort noe for å forbedre den sa verksmester. Siden resten av bilen var strøkent, var det ingen grunn til å ikke godkjenne den.
Da kommer spørsmålet, hvorfor er COen fremdeles såpass høy? (målingen ble tatt på varm motor ja)


2000 BMW 530d
2004 Mercedes Benz W211 270CDi
2003 BMW 320d
1999 Audi A6 2.8
2000 BMW 320d
2003 Audi A4 1.9TDi
1998 Audi A6 2.4
1991 MR2 GTS
1986 MR2 1600
1991 Ford Escort XR3i