Hey.
Har nylig startet opp min nybygde 3T-GTE motor..
Den starter og går fint på alle sylindre men reagerte på at vacuumet var lavere enn før.
Etter å ha tatt compression test viser seg at cam'ene som står i nå forårsaker over 2 bar i tap av compression...
Originalcam'ene har 9mm løft og 210 i durasjon mens de som står i nå har 10,5mm løft og 272 i durasjon.
Cam'ene er stilt i 0 på registermekene..
Er det noen her som har vært borti samme problem?
Har nylig startet opp min nybygde 3T-GTE motor..
Den starter og går fint på alle sylindre men reagerte på at vacuumet var lavere enn før.
Etter å ha tatt compression test viser seg at cam'ene som står i nå forårsaker over 2 bar i tap av compression...
Originalcam'ene har 9mm løft og 210 i durasjon mens de som står i nå har 10,5mm løft og 272 i durasjon.
Cam'ene er stilt i 0 på registermekene..
Er det noen her som har vært borti samme problem?