TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som kjenner denne mr2 mk1?

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #339718  av ArildM

Lavt priset, men det kan ha noe med årstiden å gjøre.
Hvis det stemmer at denne er rustfri er det et meget godt kjøp :)
 #339731  av paalw

er det så lavt priset da for en 23 år gammel sak? jeg vet ikke, har ikke fulgt så mye med på markedet, men jeg trodde den var noe høyt priset. skal være rustfri bortsett fra litt på på hjørnet under eksosutløpet. men vet av erfaring at hvis det er synlig rust så er det svært sannsynlig mer rust på bilen som man ikke ser ved første øyenkast.

registerreim byttet for 4 år siden. er det noe som bør gjøres noe med?
 #339744  av ArildM

Kommer litt an på det. Var vel noen her inne på forumet som fikk 60'000 for en strøken targatop her i sommer? Håper jeg ikke tuller så fælt nå.

Og prisen på disse bilene har vel av en eller annen grunn stagnert i forhold til feks Celica som har havnet ned i 10-20'000 klassen (avhengig av stand selvfølgelig).

Så jeg mener at bilene er nært bunnpunktet i pris og at den kommer til å stige etter hvert, men vi får se :)
 #339876  av paalw

da har jeg vært og sett/prøvd den.
smart å skrive 153000km i annonsen når den er gått 297000km. for en gjøk.
bilen var ellers ikke i nærheten av strøken på noen måte.

Eneste positive var at det var faktisk veldig lite rust. tror kanskje 15000,- er mer realistisk for denne.
 #339940  av mk1 black limited

paalw skrev:http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19365049

Tidligere eid av mekaniker på Toyota Hvam. Er han her kanskje?
Hvis det er den bilen jeg tror det er så er den riktignok tidligere eid av en ansatt der, men han er ikke mekaniker, han jobbet/jobber på delelageret. Tor heter han. ;-)
 #341989  av mr2pondus

ArildM skrev:Kommer litt an på det. Var vel noen her inne på forumet som fikk 60'000 for en strøken targatop her i sommer? Håper jeg ikke tuller så fælt nå.

Og prisen på disse bilene har vel av en eller annen grunn stagnert i forhold til feks Celica som har havnet ned i 10-20'000 klassen (avhengig av stand selvfølgelig).

Så jeg mener at bilene er nært bunnpunktet i pris og at den kommer til å stige etter hvert, men vi får se :)
Stemmer det Arild. Jeg fikk 65000 for min i starten av august.