Noen som har gjort dette på sin 7m gte motor ? Jeg har skjønt noe av opplegge men hva gjør en egentlig med det stål røret som går over topp dekslene ? der går det jo to slanger ned på hver side fra det stål røret. Her skal man jo
koble oil catch tank slangene. Har noen bilder av hvordan dem gjorde det på sin 7m gte ? Hadde satt STOR pris på raskt svar, da jeg er på vei ut i garasjen for å teste dette ut.
Min tank har forresten bare to uttak, ? men kan jeg bruke en sånn Y og koble to slanger fra kam dekslene og inn på en Y som igjen går inn på det ENE uttaket på oil catch tanken ?
for så og koble den siste slangen fra luft inntaket og på catch tanken ?
Please help...
koble oil catch tank slangene. Har noen bilder av hvordan dem gjorde det på sin 7m gte ? Hadde satt STOR pris på raskt svar, da jeg er på vei ut i garasjen for å teste dette ut.
Min tank har forresten bare to uttak, ? men kan jeg bruke en sånn Y og koble to slanger fra kam dekslene og inn på en Y som igjen går inn på det ENE uttaket på oil catch tanken ?
for så og koble den siste slangen fra luft inntaket og på catch tanken ?
Please help...
No shit !! A 2jz engine, this will destimate all if you put about 10 grand in it.