Litt oppdateringer:
Kjøpte jo ekstra diskanthus, og har nå fått laget til nye hus til diskantene til fronsettet. Beskrivelse og bilder følger lenger ned i posten.
Har fått tak i både vinyl og maling til å lage røde blinklys. Må prøve meg litt frem og se hva som ser best ut.
Subbene jeg bstilte for noen uker siden har fortsatt ikke blitt sendt. Forsterkermessig har jeg bestemt meg for en alpine Mrp-F600. Tror den er bedre enn Rockford T-600.
Setetrekk har jeg fortsatt ikke bestmt meg for nyansen av blå.
Om diskanthusene:
Gjorde dette med de ekstra diskanthusene jeg kjøpte, og beholdt de orginale i tilfelle resultatet ikke ble tilfredstillende. Hadde ikke dette blitt bra, kunne jeg bare montert diskantene på orginal plass og brukt det orginale diskanthuset til å skjule dem.
Tok et par orginale hus, tok ut grillen og skjærte opp hullet større, for å passe diskantholderene som fulgte med den de nye diskantene, satte så i den nye diskantholderen:
x diskanthus 001.jpg (61.05 kiB) Vist 1228 ganger
Prøvde så å sparkle opp rundt den nye holderen, pusse ned, og lakke. Men resultatet ble ikke bra nok, så etter at det var gjort kledde jeg alt sammen med stoff for å skjule det "ikke helt perfekte" resultatet

x diskanthus 002.jpg (472.03 kiB) Vist 1228 ganger
x diskanthus 003.jpg (535.62 kiB) Vist 1228 ganger
x diskanthus 004.jpg (435.05 kiB) Vist 1228 ganger
Ved lakking sparkling kan jeg bare si følgende: Svart farge får frem hver eneste lille ting som ikke er perfekt! Mye lettere å trekke noe med stoff, da stoffet skjuler alle småting som ikke ble perfekt
Pga limrester som gikk gjennom stoffet og farget det delvis hvitt, valgte jeg noe så utradisjonelt som å lakkere stoffet. Men det ble faktisk bra
x diskanthus 008.jpg (527.28 kiB) Vist 1228 ganger
Bilder av diskanthusene i ferdig tilstand i neste post.
Ingen er tøffere enn toget! Hilsen lokføreren
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.