TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #342669  av bose

nei, hvis mann har begynt i lyd-bransjen for å tjene penger så er mann på villspor, er lidenskap og innteresse som driver hele bransen, og kulturlivet generelt :)
 #342670  av hmsilset

Hobby altså.. Jaja, men du må jo ha en jobb i tillegg da.Ikke alle i finnmark kan ha uføretrygd som hovedinntekt :wink:
 #342671  av bose

Altså, en flink freelancer vil jo tjene nokk til livets opphold, men sett i forhold til arbeidstider og mengde, så er lønna egentli ganske dårlig

grunnen til at jeg fllytta hit var jo 100% stliling som lydtekniker i kommunen :)
 #342674  av Christian

bose skrev:makan!
kan vi komme tilbake til offtopic-topic?:D
nemlig kvinnfolk :lol:
Nå har jeg akurat kommet hjem fra byen, og til de som ser på klokka vil nå legge merke til at jeg skriver dette innlegget omtrwent rett før utestedene i hammerfest stenger,hvorfor? nei det er det flere grunner til

punkt1: Jeg skal på jobb i morgen, jeg vil heller tilbringe 10 gode minutter til å skrive noen vel algte ord på dette kollosalt geniale forumet, istede for å bli hivi ut fra en sliten pub :lol:
punkt2: jeg var blitt forsøkt forført av kvinnfolk-àlà-gorilla (ja sånn med mange kg og hengepupper:P ). Og etter hennes mange desperate forsøk på å få sine minutter med formerings-prossedyre med både meg , og uttalige mange andre kåte griser, som befant seg på den tidligere nevnte slitne pub`n, så endte hu opp med å velte hele bordet jeg satt ved....Ja både øl og utstråling forsvant med et hårreisende tempo i løpet av de få sekundene der! :lol:

hmsilset: DJ karrieren er det slutt, har jobba meg fram til å bli lydmann :P
Giske: :mrgreen: Nå var du slem! :lol: Du må si ifra når testo`n har kommet foresten, mer der det kom fra! :lol:
:lol: :lol:
 #342731  av Giske

bose skrev:hehe
skal hilse fra giske, hu er på flaska og sjekker opp mannfolk som henger etter! :lol:
:roll:

tror jeg skal begynne å la mobilen ligge hjemme når jeg skal åp fykla,,hehe :lol:
 #342898  av 1JZFreak

Sjekk ut han her som ble tatt i 80 km\t i 60 sone MENS han spilte trompet :lol:

http://www.bt.no/nyheter/innenriks/Raak ... xtor=RSS-2
 #343002  av Toyota-rav4-2002

inzane2012 skrev:merkelig denna katten min altså... sitter forran matskåla og drar katte maten ut av den for å spise den fra gulvet ;)
Hehe, er i en lignande situasjon her, katten vår pleier å velte glaset han drikker fra, viss han ikkje rekker nedi, så er det berre å drikke fra golvet.
 #343014  av inzane2012

Toyota-rav4-2002 skrev:
inzane2012 skrev:merkelig denna katten min altså... sitter forran matskåla og drar katte maten ut av den for å spise den fra gulvet ;)
Hehe, er i en lignande situasjon her, katten vår pleier å velte glaset han drikker fra, viss han ikkje rekker nedi, så er det berre å drikke fra golvet.
da er det kanskje på tide å bytte det ut med ei katteskål som han kan drikke av ;)
kom heim fra skulen en dag, og det låg kattemat utover hele kjøkkegolvet, boris bare låg der og såg opp på meg men det mest uskyldige trynet han klarer nett som han ikkje hadde gjort noe ;)
  • 1
  • 509
  • 510
  • 511
  • 512
  • 513
  • 1172