nei, hvis mann har begynt i lyd-bransjen for å tjene penger så er mann på villspor, er lidenskap og innteresse som driver hele bransen, og kulturlivet generelt 

makan...
bose skrev:makan!
kan vi komme tilbake til offtopic-topic?:D
nemlig kvinnfolk![]()
Nå har jeg akurat kommet hjem fra byen, og til de som ser på klokka vil nå legge merke til at jeg skriver dette innlegget omtrwent rett før utestedene i hammerfest stenger,hvorfor? nei det er det flere grunner til
punkt1: Jeg skal på jobb i morgen, jeg vil heller tilbringe 10 gode minutter til å skrive noen vel algte ord på dette kollosalt geniale forumet, istede for å bli hivi ut fra en sliten pub![]()
punkt2: jeg var blitt forsøkt forført av kvinnfolk-à là -gorilla (ja sånn med mange kg og hengepupper:P ). Og etter hennes mange desperate forsøk på å få sine minutter med formerings-prossedyre med både meg , og uttalige mange andre kåte griser, som befant seg på den tidligere nevnte slitne pub`n, så endte hu opp med å velte hele bordet jeg satt ved....Ja både øl og utstråling forsvant med et hårreisende tempo i løpet av de få sekundene der!![]()
hmsilset: DJ karrieren er det slutt, har jobba meg fram til å bli lydmann
Giske:NÃ¥ var du slem!
Du må si ifra når testo`n har kommet foresten, mer der det kom fra!
bose skrev:hehehehe:)
skal hilse fra giske, hu er på flaska og sjekker opp mannfolk som henger etter!
bose skrev:hehe
skal hilse fra giske, hu er på flaska og sjekker opp mannfolk som henger etter!
1JZFreak skrev:Sjekk ut han her som ble tatt i 80 km\t i 60 sone MENS han spilte trompetHehe![]()
http://www.bt.no/nyheter/innenriks/Raak ... xtor=RSS-2
inzane2012 skrev:merkelig denna katten min altså... sitter forran matskåla og drar katte maten ut av den for å spise den fra gulvetHehe, er i en lignande situasjon her, katten vår pleier å velte glaset han drikker fra, viss han ikkje rekker nedi, så er det berre å drikke fra golvet.
Toyota-rav4-2002 skrev:da er det kanskje på tide å bytte det ut med ei katteskål som han kan drikke avinzane2012 skrev:merkelig denna katten min altså... sitter forran matskåla og drar katte maten ut av den for å spise den fra gulvetHehe, er i en lignande situasjon her, katten vår pleier å velte glaset han drikker fra, viss han ikkje rekker nedi, så er det berre å drikke fra golvet.