mr2pondus skrev:JAJAJA!! Dette ser bra ut! Du rekker vårslippet nå.
Skal du holde den så org som mulig,eller har du noen småfete designideer?
Det blir jo da ny frontfanger, også har jeg handlet inn K-sport coilovere og de amerikanske baklyktene. I tillegg blir det kompressor motorlokket og luftinntaket på sida fra en 88 modell som jeg hentet hos deg

Det er vel stort sett dette som blir gjort på utsiden. Utenom nye felger før neste sesong så er jeg veldig fornøyd med disse oppgraderingene og tror det blir veldig bra

Interiørmessig så har jeg jo tidligere gjort småforandringer slikt som alle gjør med ratt og girkule og diverse. Spilleren er en Kenwood DVD spiller, med Rockford Fosgate "mr2" basskassa, og høytallerne blir RF komposettet som jeg også kjøpte av deg
Videre planer med denne er å innstallere shortshifter, og få den tectyl behandlet. Leker også med tanken om å overhale motoren etterhvert, men dette blir ikke med det første ihvertfall.
Kan vel ikke si at dette er å holde den så original som mulig, men syns heller ikke at jeg har gjort alt for mye med den. Tror ihvertfall jeg kommer til å bli veldig fornøyd med disse oppgraderingene, så får vi se hva fremtiden bringer