Sleeper, ble langt viss eg skulle linke til deg, men skal prøve å svare på det meste.
grunnen til at eg reagerte var atdet virket som om vegene hadde skylda for alle ulykker i Norge.
de som har hovedskylda er :
(1) fyllekjørere, i trimma eller vanlige biler
(Derfor dro eg frem promillekjørere)
Råkjørere, i ofte spreke eller trimma biler, men ikkje noe bedre å ligge i 150 i ke20.
selvmordskandidater, ofte mot et vogntog, skulle ønske de fant en annen måte.
folk som sovner : kan være hvem som helst.
uforutsette ting som vannplaning, teknisk svikt, veg, og slike ting.
Det letteste å jobbe med er promille og fart, får me luka ut det så er vegene i Norge MYE tryggere.
(2) at Toyota Norge ikkje er behjelpelig med dokumentasjon er ikkje akkurat biltilsynet sitt problem.( Eller at dere ikkje er villig til å betale for dokumentasjonen)
Og normalt sett så trenger en ikkje slik dokumentasjon for 20 ekstra hk?????
3. ikkje uenig med deg der så den kan me godt legge død
4. fremdeles, 20hk ekstra mener eg ikkje bør by på problemer, uansett så får du ikkje betalt avgiften før den blir godkjent med det. Og du kan faktisk kjøre til Toyota og chippe bilen der, så umulig er det ikkje. Men det er <mange merker som er mer velvillig enn Toyota.
Og staten prøver alltid å ta alle den, så noen forskjellsbehandling ser eg ikkje.
himkok, import, sexkjøp, offentlig urinering, ++++++.
grunnen til at eg reagerte var atdet virket som om vegene hadde skylda for alle ulykker i Norge.
de som har hovedskylda er :
(1) fyllekjørere, i trimma eller vanlige biler

Råkjørere, i ofte spreke eller trimma biler, men ikkje noe bedre å ligge i 150 i ke20.
selvmordskandidater, ofte mot et vogntog, skulle ønske de fant en annen måte.
folk som sovner : kan være hvem som helst.
uforutsette ting som vannplaning, teknisk svikt, veg, og slike ting.
Det letteste å jobbe med er promille og fart, får me luka ut det så er vegene i Norge MYE tryggere.
(2) at Toyota Norge ikkje er behjelpelig med dokumentasjon er ikkje akkurat biltilsynet sitt problem.( Eller at dere ikkje er villig til å betale for dokumentasjonen)
Og normalt sett så trenger en ikkje slik dokumentasjon for 20 ekstra hk?????
3. ikkje uenig med deg der så den kan me godt legge død

4. fremdeles, 20hk ekstra mener eg ikkje bør by på problemer, uansett så får du ikkje betalt avgiften før den blir godkjent med det. Og du kan faktisk kjøre til Toyota og chippe bilen der, så umulig er det ikkje. Men det er <mange merker som er mer velvillig enn Toyota.
Og staten prøver alltid å ta alle den, så noen forskjellsbehandling ser eg ikkje.
himkok, import, sexkjøp, offentlig urinering, ++++++.
Prius 06 executive, bastard automat
Camry 89 Xli automat
Corolla KE25 72 toyoglide
929 87 3liter V6 og 88 delebil
Camry 89 Xli automat
Corolla KE25 72 toyoglide
929 87 3liter V6 og 88 delebil