TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• eurospec supra til salgs

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #345092  av 1mo

selges. 6 trins manuell, registrert. 449000,- pris kan diskuteres ved meg hurtig handel ring for info 95746581 :)
supra8.jpg
supra8.jpg (46.15 kiB) Vist 2559 ganger
supra1.jpg
supra1.jpg (76.22 kiB) Vist 2559 ganger
 #345704  av bjornalf

tror det skal bli hardt å få den prisen der når du ser at andre supraer ikke oppnår særlig høy pris i dagens marked.

viewtopic.php?f=68&t=33804 denne lå ute en stund og dette er billig... kunne godt tenkt meg den selv... så blir vanskelig å rettferdigjøre å betale 100 k mer for din bil :)
 #345760  av Stiansen

bjornalf skrev:tror det skal bli hardt å få den prisen der når du ser at andre supraer ikke oppnår særlig høy pris i dagens marked.

viewtopic.php?f=68&t=33804 denne lå ute en stund og dette er billig... kunne godt tenkt meg den selv... så blir vanskelig å rettferdigjøre å betale 100 k mer for din bil :)
Er ikke rette tida å selge sånn type bil på nå. Prøv til våren/sommeren så tror jeg den går ganske kjapt ;)
 #345761  av Rayho

Stiansen skrev:
bjornalf skrev:tror det skal bli hardt å få den prisen der når du ser at andre supraer ikke oppnår særlig høy pris i dagens marked.

Er ikke rette tida å selge sånn type bil på nå. Prøv til våren/sommeren så tror jeg den går ganske kjapt ;)
Hvis slike biler går kjapt så har man flaks uansett årstid. Den blå gikk ikke for 360.000 kr, så 450.000 kr blir nok vanskelig, men man kan jo være heldig :)
 #345768  av dca

Må nok si meg enig med rayho her...holder øye med bilene som ligger til salgs å supra'er ligger lenge! 450 er nok 60-70 for mye etter min mening..ned mot 370 kunne jeg faktisk gidd for den..men nå sitter jo jeg med en bil jeg heller ikke får solgt for 450...hehe..men den SKAL være verdt det!
 #345867  av toysupra

Det er nok sånn at når det er singel turbo, styling,tuklet med det ene og andre detter mange kjøper av lasset, og alle som som skal ha supra mener alle skal selge så dyrt osv. jeg eier en Eurospec selv som jeg kommer til og selger etter hvert vist jeg får rett pris for den, den koster meg noen få kroner i året i forsikring og jeg kan godt la den stå til jeg får det jeg mener den er verd, tilgangen på supra som er i bra stand minker og derfor holder prisen seg unormalt høyt. ikke bare i Norge. for de som har en 300-400 tusen i lån som de ikke klarer og betjene og må selge så går kansje prisen ned, vist man ikke skifter farge på hele bilen over alt ,så detter den mere enn den øker i verdi..ikke at lakk osv er dårlig , men når man bytter farge på en supra så lakker man alt om inkl. motorrom . Ellers er det prisreduksjon vertfall i mine øyer.
slik er det hver gang noe skal selge supra sin her inne eller på finn , alt for dyr pris osv.osv. Ps det er selger som avgjør hva han skal ha for bilen og ikke de som leser annonsen og får man ikke solgt så må kunne bestemme selv om skal reduser pris heller la være å selge bilen:)
 #345881  av Rayho

toysupra skrev:Ps det er selger som avgjør hva han skal ha for bilen og ikke de som leser annonsen:)
Det er det selvfølgelig, men det er ikke selger som styrer markedet og kan bestemme hva han virkelig får for den. Gang på gang ser man at folk enten må dumpe prisen eller la være å selge.
 #345887  av JePe

Folkens, dette er en salgstråd.. Les reglene!

Om noen på liv og død, på godt eller vondt ønsker å kommentere prisen for de de synes den er for høy så send heller en PM eller ring selger, hjelper hvertfall dårlig for selger at alle skal kommentere prisen i hans annonse slik det blir gjort her!?

Finnes flere tråder hvor det er blitt diskutert pris på Supraer her tidligere så dere kan vel ta det derifra?

Sikkert flere av dere som kansje kommer til å slenge ut en annonse selv her, og jeg går utifra at ingen hadde satt særlig stor pris på at annonsen skulle sett slik ut etterhvert!
 #345890  av turbokjell

av de lhd supraene som er iNorge så er vel denne en av de ryddigste med tanke på det som er gjort med den. Å at den fortsatt er så hel å pen.

Folkens spar dere får de kommentarene. Det er skikelig barnslig.
 #346256  av marlboro1310

...
 #346365  av mulle-mek

gla jeg ikke har nevt min til salgs her inne
ligner jo mobbing men kollskadet er jo viktig noe som sikkert selger nevner selv ved salg
 #346835  av 1mo

Bilen har vert kolisjonskadet ja, eg har fagbrev som billakkerer. kan nok garantere att alt er i orden med denne bilen vert i gjiggen tatt 4 hjuls kontroll og alt er som det skal vere og har papirer på det. og at JA alt innvendi er også lakkert, driver ikkje noe biltema reprasjoner for å sei det sånn!! :twisted:

visst du tenker byggetid\pris på å trimme ein slek bil så skal du ikkje komme langt med 400 tusen innkluder bil, folk som ikkje har råd til ein slek bil bør heller ikkje vise innterese og begyne å påstå hvor mykje ein slik bil er verdt uten og sett på den. visst du finner ein slik bil til feks. 370 tusen så kjøp den for dei blir ivertfall ikkje billigere, ein kompis av meg kjøpte ein av dei første supraene som kom til norge i år 2000, han kjøpte den da for rundt 450 tusen og det er nå 10 år siden. Når du ser på prisene nå på feks. finn.no so er ikkje prisen langt unda. Vil tørre og påstå att dette er biler som kommer til å holde seg i ein pris over 400 tusen. Men det er opp til hver og ein å bedømme.

Bilen selges på grunn av at eg hadde ein viper Gts 98 modell på hånd, men den bilen er nå solgt. Så er ingen vits å trenger ikkje selge denne bilen for spottpris. Den går som faen og trekker bra damer :lol:

Kan og informere att denne bilen nettop har vert innkalla på biltilsynet og er blitt GODKJENT! ikkje mangen av dei...

Mvh Johannes Einemo
 #347148  av 94CelicaGT

er jo gamle toyparts sin så de fleste her er nok klar over at den og alle andre han har og har hatt er godkjent hos biltilsynet.. :lol: