selges. 6 trins manuell, registrert. 449000,- pris kan diskuteres ved meg hurtig handel ring for info 95746581 

bjornalf skrev:tror det skal bli hardt å få den prisen der når du ser at andre supraer ikke oppnår særlig høy pris i dagens marked.Er ikke rette tida å selge sånn type bil på nå. Prøv til våren/sommeren så tror jeg den går ganske kjapt
viewtopic.php?f=68&t=33804 denne lå ute en stund og dette er billig... kunne godt tenkt meg den selv... så blir vanskelig å rettferdigjøre å betale 100 k mer for din bil
Stiansen skrev:Hvis slike biler går kjapt så har man flaks uansett årstid. Den blå gikk ikke for 360.000 kr, så 450.000 kr blir nok vanskelig, men man kan jo være heldigbjornalf skrev:tror det skal bli hardt å få den prisen der når du ser at andre supraer ikke oppnår særlig høy pris i dagens marked.Er ikke rette tida å selge sånn type bil på nå. Prøv til våren/sommeren så tror jeg den går ganske kjapt
viewtopic.php?f=68&t=33804 denne lå ute en stund og dette er billig... kunne godt tenkt meg den selv... så blir vanskelig å rettferdigjøre å betale 100 k mer for din bil
toysupra skrev:Ps det er selger som avgjør hva han skal ha for bilen og ikke de som leser annonsen:)Det er det selvfølgelig, men det er ikke selger som styrer markedet og kan bestemme hva han virkelig får for den. Gang på gang ser man at folk enten må dumpe prisen eller la være å selge.