FireWalk skrev:Hadde bare ville kjøpt en ny brukt motor og bestukket noen som kan å skru for å installere denne.. Blir mye billigereLadetrykket var 1,3 bar, og motoren har jeg forstådd at hadde orginal innmat:/det du betaler for på verkstedet er arbeidet... er vel nermere 1000 kr timen..
ps: trenger ikke være så mye problemer selv om det er over 300 hk. Jeg har over 300 hk selv og syntes bilen fungerer meget bra. Det som er av nedetid er jo grunnet prosjektbyggingen. Spørs hva slags deler man setter på og hvor mye penger en vil bruke..
Men når det sies at stemplene har smeltet???... Da må det jo være orginale stempler og avsindig med ladetrykk og alt for mager blanding. Hva slags ladetrykk har du kjørt på?
*1991 MR2 GTI Turbo (3gen) 280rwhp* kjøpt 28/11-09*
*1999 Audi A6 2,4 V6 Lim, ltd* *solgt 28/11-09*
*1986 Honda Accord Aerodeck 2,0EXI* *Gammalgullet*
*1986 Volvo 740 2,3 gle stv.* *traktorn*
*1986 Audi 80 1,8ge, rammeskeiv og jævli*
*1999 Audi A6 2,4 V6 Lim, ltd* *solgt 28/11-09*
*1986 Honda Accord Aerodeck 2,0EXI* *Gammalgullet*
*1986 Volvo 740 2,3 gle stv.* *traktorn*
*1986 Audi 80 1,8ge, rammeskeiv og jævli*