sleeper skrev:defred skrev:sleeper skrev:Kan ikke si jeg har alt for god erfaring med den rulla der... 
Hva skjedde?
benken klarte ikke og holde turtallet stabilt.. den gikk fra max belastning til 0 belasting ca1-2 ganger i sekundet.. dermed så økte og falt turtallet MYE hele tiden.. så\hørtes ikke bra ut..og var ikke bra for kassa akkurat.
Den mente det var fordi senterdiffen ikke klarte og holde igjen og dermed så endret fordelingen mellom foran og bak seg.. ( Noe jeg NEKTER og tru da km\t på hjula foran og bak holt seg innenfor 1km\t av hverandre, hadde senterdiffen gitt opp så hadde forskjellen mellom foran og bak vært mye større)
Dette problemet var der uansett om motoren produserte 50 eller 450hk... så dermed ga vi opp... måtte betale full pris for det også...
Har i ettertid snakket med MANGE ang dette ( bjørnstad, dynapack support og et par i usa som har drevet med dynapack en stund) og alle sier at så lenge alle hjula går likt så skal det ikke være noe prob..
Har også testet senterdiffen ved og sette forhjula på grus og bakhjula på asfalt og selv da så spinner alle 4 hjula like mye 
Jeg har også hatt samme problemet på dynapack med en sunny gti-r 4wd.
Løsningen var å holde gass og brems inne til turtall og effekt økte. slapp da gradvis bremsen.
Det er senterdiffen som gjør at den "går raskt opp og ned"
Tviler på at dette er direkte farlig for kassen, for det er hudraulikk som gjør dette, ikke noe direkte mekanisk.
Kansje senterdiffen har det litt verre?
Er nesten helt sikker på at du har åpen senterdiff????
Ef motor (som jeg brukte til mappingen) hadde vært borti problemet før, og løste det med å bremse.
Det var kun få biler med 4wd som hadde hatt det problemet.
min teori er at Dynapacken får veldig forskjellig trekk fremme/bak, den prøver å kompensere, å broblemet oppstår.
er helt sikkert mulig å få bygd inn en loop (på Dynapacken) mellom fremme og bak for å utligne forskjellen på krafta, men det er helt sikkert MANGE andre ting å ta hensyn til.