Toppene kommer fra Yamaha på så å si alle Toyota motorene...
Men 4AGE var opprinerlig designet av Cosworth
Men 4AGE var opprinerlig designet av Cosworth

makan...
Anders gullstein skrev:Med fare for å skli langt utenfor topic, så mener jeg å ha lest at de var inspirert og kopierte en del av BDA motoren.Med 150hk bør den være lett for å evt matche Golf GTi/ Scirocco med sine 200hk+.
Men back on track....jeg synes nye FT 86 ser helt værst ut og håper absolutt at Toyota setter den ut i produksjon. Ut i fra det jeg har lest om den, så virker det som om den kan bli en realitet. Motoren skal vel ha rundt 150 hk, så det er jo ikke noe storslakting av avgifter etter at Halvorsen har satt den endelige prisen. Kanskje lov å håpe på 350-400k kr?
Roye skrev:Rett frem kanskje.. men VW kan ikke veiegenskaper.. det kan ToyotaAnders gullstein skrev:Med fare for å skli langt utenfor topic, så mener jeg å ha lest at de var inspirert og kopierte en del av BDA motoren.Med 150hk bør den være lett for å evt matche Golf GTi/ Scirocco med sine 200hk+.
Men back on track....jeg synes nye FT 86 ser helt værst ut og håper absolutt at Toyota setter den ut i produksjon. Ut i fra det jeg har lest om den, så virker det som om den kan bli en realitet. Motoren skal vel ha rundt 150 hk, så det er jo ikke noe storslakting av avgifter etter at Halvorsen har satt den endelige prisen. Kanskje lov å håpe på 350-400k kr?
lexusmann skrev:Snadder!!!word