Vel, å kalle audi a4 2000 modell for en fin bil er bra gjort. selv om det er en S4.
De eneste Audiene som har noe som kan ligne på design er de nyeste. ihvertfall litt fine lykter.
Og eg kan nok ikkje kalles motstander av gøy.
Med en 929 med 3liter V6 og 190 Hk i stallen.
Tidligere:
Starion 2.0 turbo 200hk
Scorpio 2.9 150 hk
Cherry 1.5 turbo 150 hk
cherry 1.5 turbo 150hk
Cherry 1.5 turbo 150 hk
7serie 3.5 218hk
929 3.0 190hk
GPZ 600R 95hk ca
Og sikkert noen andre kjekke biler eg ikkje husker i farten.
Men til sitt bruk. Priusen er en kjempegod bil med masse sikkerhet, plass komfort og utstyr, som passer perfekt som familiebil med kjerring og 2 unger. barnevogner, reisesenger, bilstoler og slikt. Et problemfritt bilhold, til en billig penge.
Skal eg ha det gøy i bil så sitter ikkje familien på.
Og at du ser etter en stjernelada som neste bil....lykke til.
Har holdt nok på med de til at eg Aldri skal ha det selv. en arroganse hos forhandler, og betal deg ihel på den minste ting, og de utroligste ting som går galt.
Hvor mange mercer som er mer enn 5 år har ikkje skifta sentrallås? 12000 bare for delen. eller 5 minutt reparasjon, men det gidder de ikkje, lettere å skifte. Fikk se regnskapet til en drosjetaxi og det var skremmende lesing. Et dasjbordklipps som de knakk når de skulle skifte hele speedometeret. 300kr. Og det var deres feil, (de glemte det) men ville likevel ha betalt for det.For ikkje å snakke om rust.....Men du har sikkert ikkje andre ting å bruke penger på.
at ikkje biler er miljøvennlig kan eg være enig i, men prius er et av de beste alternativene.
Kollektivt er ikkje et alternativ, selv for oss som bor noenlunde sentralt på vestlandet. viss det i det hele tatt går buss, så må du gå flere km. vente Mange timer, og turen tar minst en time. heller 10 minutt i bil.
men det verste er uansett at bussen går ikkje. slutter kl.2100. og er på jobb til 23.15.
Kan jo vente til 0600 bussen