Hallais folkens!
Driver på å bygger opp min Supra MK3. Har fått godkjenning fra Toyota Norge og BT til å sette inn en 7MGTE og R154 i en 87' Supra N/A me automat
Men en av betingelsene var at fjærer, dempere og BREMSER måtte ha samme delenr. som på en 89' turbomodell.. Derfor lurer jeg på; er det noen her inne som har et komplett sett bremser (skiver, kalipre, klosser) til en MK3 turbo som dere ikke trenger? (må selvsagt være i god stand, gidder ikke kjøpe et sett for så å bytte ut alle komponentene
) Spm. nr. 2 er, passer bremser fra en 89' turbo direkte på en 87' N/A??
En annen ting er, det stod i godkjenningen at fjærer og dempere måtte ha samme delenr. som en turboutgave.. Hva med senkesett med TÜV-papirer? dette skal da gå ant å sette på istede for originale fjærer??
Driver på å bygger opp min Supra MK3. Har fått godkjenning fra Toyota Norge og BT til å sette inn en 7MGTE og R154 i en 87' Supra N/A me automat

En annen ting er, det stod i godkjenningen at fjærer og dempere måtte ha samme delenr. som en turboutgave.. Hva med senkesett med TÜV-papirer? dette skal da gå ant å sette på istede for originale fjærer??