TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Problemer med varmeapparat SUPRA MKIII

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#34601  av @lpher

Shyggen skrev: Okeyda :) skal ikke klage på aktivitet :D var ikke sånt ment :D
Ganske bra med takhøyde her inne..så det går nok bra skulle jeg tro :-)
Shyggen skrev:
Fint at det er mange supra folk her væffal :D
I agree...det begynner faktisk å bli en del aktivitet inne på Supra-delen av TS-OGN forumet nå...og da vil det vel etterhvert bli mere interesant for de ikke-så-aktive supra-medlemmene å sjekke innom oftere også...skulle jeg tro :-) Så skal vi ha en skikkelig Supra-community her i vårt langstrakte land...så må vi lage det sjøl! :-)

@lpher

#34654  av Turbotrille

@lpher skrev:
Turbotrille skrev:Jeg er nå ganske aktiv på mange forum.
Skriver ikke alltid like mye overalt, men er der, leser og skriver om det er interresant.
Er vel du og Toysport som er mkIII guruene her inne...or am i wrong? :D

@lpher
Må få lov å gi meste av æren for min kunnskap til Toyparts, han har vært mye med å hjulpet meg med min bil, men har lært en god del på egen hånd også.

Det er litt greit med en kompis som har som mål å bygge Norges værste Supra MKIII. :wink: :wink:

Men sånn er det vel i de fleste bilmiljøer, at folk hjelper hverandre, så blir det litt ekstra spesielt med samme biler og da.

Ps. da jeg kjøpte bilen min våren 2002 kunne jeg nesten ingenting om bil, og det meste er lært den harde veien. :shock:
Så det er bare å stå på å prøve seg frem så ordner alt seg tilslutt.

#34663  av CelicaTurbo

Det er vel slik for de meste av oss.. det meste jeg kan har jeg lært ved å gjøre ting selv (kanskje med litt telefonhjelp om jeg står fast) eller ved at jeg bruker mye tid på å lese alle slags forum og folks problemer, symptomer og fikser,.. alle problemer er jo slikt som jeg selv kan oppleve en gang så derfor synes jeg det er interessant å lese om folks problemer hehe :) Men jeg har fortsatt utrolig mye å lære, slik som å åpne motoren for å gjøre noe der.. en eller annen gang må vel motoren overhales men slike ting bør man aller helst kjenne en kompis som kan slikt og få hjelp til,. og så misliker jeg meget sterkt bolter som er ødelagt eller ikke vil løsne: har så liten erfaring med hva som kan gjøres med slikt og ikke har jeg utstyr eller sted å stå til å jobbe med langtekkelige møkkajobber :)

#34679  av chris

@lpher skrev:
chris skrev: for øvrig er det 3 ts-ogn folk med supraer i trondheim da. en mk2, en mk3 og en mk4.
Glemmer du ikke "SupraTurbo" nå? ;-)
Han er fra steinkjer, er han ikke? :P

#34680  av @lpher

chris skrev:
@lpher skrev:
chris skrev: for øvrig er det 3 ts-ogn folk med supraer i trondheim da. en mk2, en mk3 og en mk4.
Glemmer du ikke "SupraTurbo" nå? ;-)
Han er fra steinkjer, er han ikke? :P
Yepp :-)

@lpher

#34846  av Harkoon

Jeg har no Mk3 jeg oxo :D
Men den står hos toyparts og får gamle 7M-GTE Motoren til turbotrille nedi! :-)