Var ute å lufta bilen i dag da jeg merket at den kom en slags dunkelyd fra høyre hjulbue forran når det ble humpete veier 
Det første som slo meg var at d muligens var noe som tok oppi bare der og da, men det fortsatte bare. En kompis som er bilmekaniker som satt på sa det muligens kunne være foringer som har tatt kvelden.
Hvor får jeg kjøpt nye foringer? og vil det være noe stor prisforskjell på å kjøpe TRD foringer eller lignende?
Har en annen lyd som har irritert meg over lenger tid nå, når bilen utsettes for humpete veier eller lignende kommer det en lyd som minner om fuglekvittring, ganske komisk lyd igrunn
Har troa på at det kan være demperene som begynne å svikte
.
Noen her som har opplevd noe lignende?
Takker for all hjelp

Det første som slo meg var at d muligens var noe som tok oppi bare der og da, men det fortsatte bare. En kompis som er bilmekaniker som satt på sa det muligens kunne være foringer som har tatt kvelden.
Hvor får jeg kjøpt nye foringer? og vil det være noe stor prisforskjell på å kjøpe TRD foringer eller lignende?
Har en annen lyd som har irritert meg over lenger tid nå, når bilen utsettes for humpete veier eller lignende kommer det en lyd som minner om fuglekvittring, ganske komisk lyd igrunn

Har troa på at det kan være demperene som begynne å svikte

Noen her som har opplevd noe lignende?
Takker for all hjelp

Toyota MR2 SW20 93mod svart
Toyota MR2 SW20 Turbo 93mod hvit
x:BMW 320d e92 M-Sport 07mod (solgt)
x:Toyota MR2 SW20 93mod rød (solgt)
Toyota MR2 SW20 Turbo 93mod hvit
x:BMW 320d e92 M-Sport 07mod (solgt)
x:Toyota MR2 SW20 93mod rød (solgt)