TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En trivelig historie om hjelpsomme toyota folk

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #349403  av mk3_turbo

Da har det seg slik at jeg har fått kjøpt meg "ny" bil og i den sammenheng vil jeg takke ett par "ukjente folk her inne". Først vil jeg takke Tojo som har vært til stor hjelp med rådgivning og sikkert 100 spørsmål daglig angående alt mellom himmel og jord, og sist men ikke minst så vil jeg rette en stor takk til Jacquelin og Ae86drifter som tok turen for å se på bilen for meg her jeg sitter 1500 km unna selv uten mulighet til å sjekke bilen selv før kjøp.
Det er flott å se at ukjente folk hjelper hverandre når alt man har til felles er Toyota og uten vidre kjennskap til hverandre. En god og hjelpsom gjeng som har samlet seg her inne under Toyota merket. Så tusen takk til dere alle 3 for hjelpen og nå er gullet kom hjem i garasjen :D
 #349418  av tojo

Skulle bare mangle,bare hyggelig å kunne hjelpe. :-)

GRATTIS med rå bil :twisted: Håper du får mange fine stunder med den :-)
 #349421  av tojo

ke25-toyoglide skrev:En mk3 turbo kanskje?
Skeptisk :-)
 #349424  av mk3_turbo

Scotty skrev:Føl fri for å gi et hint av hva det nye nicket skal være!

(er bare å kontakte admin og spørre om å bytte nick, er en enkel sak)

Jeg må nok ned fra mk3 til mk2...og så må jeg vel opp fra turbo til twin turbo. :D
 #349443  av jacquelin

Gratulerer så mye med evigfeit bil! :D Håper dere blir å se på masse treff i løpet av sommeren. :D
 #349445  av mk3_turbo

jacquelin skrev:Gratulerer så mye med evigfeit bil! :D Håper dere blir å se på masse treff i løpet av sommeren. :D

Etter dine uttalelser så vet jeg ikke om det er så passende at du får se den på nært hold :wink: