Da har det seg slik at jeg har fått kjøpt meg "ny" bil og i den sammenheng vil jeg takke ett par "ukjente folk her inne". Først vil jeg takke Tojo som har vært til stor hjelp med rådgivning og sikkert 100 spørsmål daglig angående alt mellom himmel og jord, og sist men ikke minst så vil jeg rette en stor takk til Jacquelin og Ae86drifter som tok turen for å se på bilen for meg her jeg sitter 1500 km unna selv uten mulighet til å sjekke bilen selv før kjøp.
Det er flott å se at ukjente folk hjelper hverandre når alt man har til felles er Toyota og uten vidre kjennskap til hverandre. En god og hjelpsom gjeng som har samlet seg her inne under Toyota merket. Så tusen takk til dere alle 3 for hjelpen og nå er gullet kom hjem i garasjen
Det er flott å se at ukjente folk hjelper hverandre når alt man har til felles er Toyota og uten vidre kjennskap til hverandre. En god og hjelpsom gjeng som har samlet seg her inne under Toyota merket. Så tusen takk til dere alle 3 for hjelpen og nå er gullet kom hjem i garasjen