men 7 trinns girkasse??
ErikG skrev:Ville ikke akuratt kalt den norges tøffeste. eit om ihvertfall en t23 som er MYE grommere. Og det og bygge om en Celica for at den skal ligne på en Datsun er nesten en skam. Så bilen på Våler og var tøff den, bortsett fra de innebygde siderutene bak.agreed, syntes da celicat23 sin gamle var langt grommere, og prisen var helt borti natta
7 trinns? 6 forover og 1 bak da eller.....
ErikG skrev:Den jeg synes er grommest nå er celicaen som Bauda hadde. Dekoren er nå tatt av og er svart nå, med turbomotor med godt over 400hk som jeg synes en så fet bil med apr bodykitet bør ha for å matche utseende mot motor.den har jeg ikke sett ferdig, men husker prosjektet
inzane2012 skrev:er vel heller ikke eneste bilen i norge med apr kittet heller ??Nei, det er minst 2 andre. Var en her inne bl.a. med en prosjekt tråd som bygget om en sort celica med APR kit'et og lakkerte den blå.
celicat23 skrev:var han jeg og tenkte påinzane2012 skrev:er vel heller ikke eneste bilen i norge med apr kittet heller ??Nei, det er minst 2 andre. Var en her inne bl.a. med en prosjekt tråd som bygget om en sort celica med APR kit'et og lakkerte den blå.
inzane2012 skrev:Folk kan ta akkurat hva de vil for det de skal selge. Men så fremt ikke en veldig nøden person med mer penger enn sunn fornuft kommer over annonsen, så vil han nok lære det alle vi andre vet: du TJENER ikke penger på å style biler, det er ett rent taps prosjekt.celicat23 skrev:var han jeg og tenkte påinzane2012 skrev:er vel heller ikke eneste bilen i norge med apr kittet heller ??Nei, det er minst 2 andre. Var en her inne bl.a. med en prosjekt tråd som bygget om en sort celica med APR kit'et og lakkerte den blå.kanskje noen skulle tatt å ringt til han selgeren å be han ta seg en tur inn hit å se seg litt om
så kanskje han jekker ned prisen til ett normalt nivå så faktisk folk kjøper bilen hannes
inzane2012 skrev:er det ikke trådstarter som er eier da?celicat23 skrev:var han jeg og tenkte påinzane2012 skrev:er vel heller ikke eneste bilen i norge med apr kittet heller ??Nei, det er minst 2 andre. Var en her inne bl.a. med en prosjekt tråd som bygget om en sort celica med APR kit'et og lakkerte den blå.kanskje noen skulle tatt å ringt til han selgeren å be han ta seg en tur inn hit å se seg litt om
så kanskje han jekker ned prisen til ett normalt nivå så faktisk folk kjøper bilen hannes