TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Norges tøffeste Celica til salgs???

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #351675  av ErikG

Ville ikke akuratt kalt den norges tøffeste. eit om ihvertfall en t23 som er MYE grommere. Og det og bygge om en Celica for at den skal ligne på en Datsun er nesten en skam. Så bilen på Våler og var tøff den, bortsett fra de innebygde siderutene bak.

7 trinns? 6 forover og 1 bak da eller.....
 #351683  av sindrejl

ErikG skrev:Ville ikke akuratt kalt den norges tøffeste. eit om ihvertfall en t23 som er MYE grommere. Og det og bygge om en Celica for at den skal ligne på en Datsun er nesten en skam. Så bilen på Våler og var tøff den, bortsett fra de innebygde siderutene bak.

7 trinns? 6 forover og 1 bak da eller.....
agreed, syntes da celicat23 sin gamle var langt grommere, og prisen var helt borti natta :)
 #351686  av lexusmann

Nei, vet ikke om jeg hadde betalt så mye mer enn 180-200k, kanskje enda litt mindre...selv om den er flott... :wink:
 #351699  av ErikG

Den jeg synes er grommest nå er celicaen som Bauda hadde. Dekoren er nå tatt av og er svart nå, med turbomotor med godt over 400hk som jeg synes en så fet bil med apr bodykitet bør ha for å matche utseende mot motor.
 #351705  av sindrejl

ErikG skrev:Den jeg synes er grommest nå er celicaen som Bauda hadde. Dekoren er nå tatt av og er svart nå, med turbomotor med godt over 400hk som jeg synes en så fet bil med apr bodykitet bør ha for å matche utseende mot motor.
den har jeg ikke sett ferdig, men husker prosjektet
 #351720  av hmsilset

Skulle gitt listepris minus 30.000kr for denne.Det blir litt som når noen restaurerer hus i snåle farger og løsninger.Taksten kan gå ned noe helt vannvittig om det er sært nok. Ga forresten vekk originalvingen til mr2n i dag, og den skal kanskje på en lada niva :D Da snakker vi penger når den blir solgt :)
 #351748  av celicat23

inzane2012 skrev:er vel heller ikke eneste bilen i norge med apr kittet heller ??
Nei, det er minst 2 andre. Var en her inne bl.a. med en prosjekt tråd som bygget om en sort celica med APR kit'et og lakkerte den blå.
 #351759  av inzane2012

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:er vel heller ikke eneste bilen i norge med apr kittet heller ??
Nei, det er minst 2 andre. Var en her inne bl.a. med en prosjekt tråd som bygget om en sort celica med APR kit'et og lakkerte den blå.
var han jeg og tenkte på ;) kanskje noen skulle tatt å ringt til han selgeren å be han ta seg en tur inn hit å se seg litt om ;) så kanskje han jekker ned prisen til ett normalt nivå så faktisk folk kjøper bilen hannes ;)
 #351761  av celicat23

inzane2012 skrev:
celicat23 skrev:
var han jeg og tenkte på ;) kanskje noen skulle tatt å ringt til han selgeren å be han ta seg en tur inn hit å se seg litt om ;) så kanskje han jekker ned prisen til ett normalt nivå så faktisk folk kjøper bilen hannes ;)
Folk kan ta akkurat hva de vil for det de skal selge. Men så fremt ikke en veldig nøden person med mer penger enn sunn fornuft kommer over annonsen, så vil han nok lære det alle vi andre vet: du TJENER ikke penger på å style biler, det er ett rent taps prosjekt.

Er jo lov å prøve seg :D
 #351763  av sindrejl

inzane2012 skrev:
celicat23 skrev:
er det ikke trådstarter som er eier da? :P