TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skal kjøpe IS200..

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #352341  av Fredrico

Har vurdert å selge min, men har ikke bestemt meg helt enda.. Så om du skal kjøpe om en måneds tid, så er det muligheter for at jeg har bestemt meg for noe endelig da ;) Er en 99 modell som er gjort en del småting med.
 #352342  av 323F GTX

Fredrico skrev:Har vurdert å selge min, men har ikke bestemt meg helt enda.. Så om du skal kjøpe om en måneds tid, så er det muligheter for at jeg har bestemt meg for noe endelig da ;) Er en 99 modell som er gjort en del småting med.
Høres intressant ut det ;) Hiv gjerne ut noen bilder av bilen :) Hovedgrunnen til jeg vil drøye en mnd er at jeg da klarer å komme over 35% egenandel og får gunstigere rente på billånet :P
 #352392  av angrykid

Jeg har en 2001 modell sport utgave med 6 trinns manuell kasse, gått 190 000km, høvelig velholdt med stor stereo til salgs. Kan godt vente en mnd, null problem for min del. Pris blir vi alltids enig om. Er ikke sånn at jeg er nødt å selge, så tilbudet ligger kun her inne.

Bilder av bilen kan sees i tråden viewtopic.php?f=62&t=12738
samt bilder av anlegget kan sees på bilstereoforumet. Mulig du må registrere deg der, men i allefall, direkte link er http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=4052

Pris kan vi eventuelt diskutere når du har tid. :)
 #352433  av 323F GTX

Merker jeg skal ringe å purre på forsikringen i morgen tidlig :P Klør i fingrene etter Lexus nå. hehe.