Jeg har nå mottatt Apexi Boost Control Kit til Apexi Power FC, og lurer på hvordan jeg skal koble dette. Instruksjonene står jo selvfølgelig på japansk, og det er ikke mitt sterkeste språk
Slik jeg forstår det, er det allerede en original solenoid på 3S-GTE, hvor er denne? Apexi-solenoiden skal visstnok kobles på koblingen til denne... Og MAP-sensoren som følger med skal bare erstatte den gamle? Trodde egentlig at det skulle kobles inn på kontakten på siden av PFC, men signalene gikk visst på det originale ledningsnettet slik jeg forstod forhandleren. Skjønner ikke helt hvorfor det er en port der da, siden den er laget til denne motoren...

Slik jeg forstår det, er det allerede en original solenoid på 3S-GTE, hvor er denne? Apexi-solenoiden skal visstnok kobles på koblingen til denne... Og MAP-sensoren som følger med skal bare erstatte den gamle? Trodde egentlig at det skulle kobles inn på kontakten på siden av PFC, men signalene gikk visst på det originale ledningsnettet slik jeg forstod forhandleren. Skjønner ikke helt hvorfor det er en port der da, siden den er laget til denne motoren...
Sist redigert av mr2storbrua den 19 apr 2010 18:33, redigert 2 ganger totalt.
- Toyota MR2 91-mod 2.0 GTi (ombygd 3.gen turbo)
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!
- Toyota LandCruiser 86-mod 2.4 TurboDiesel (vinterbil)
- Lexus Rx450h 13-mod (drosje)
FORUMREGLER
Bruk rapporterknappen ved regelbrudd!