En kjapp liten oppdatering i dag... Har ikke fått gjort på langt nær så mye som det jeg ville på bilen i påsken, men når man er så "dum" at man pusser opp soverommet istedenfor så får det bare være
Har fått rydda litt plass der hvor bilen står i dag og sortert ut litt som skal kastes etterhvert og ting som andre kanskje vil ha... Legger ut et sett med helt nye M3 speiler for MR2 MK2 snart og klare blinkers forran. Har også ei veiv til 5SFE som jeg ikke trenger (må maskineres litt

) + kamaksler til 5SFE toppen.
Fikk også lakka blokka med motorlakk i dag, den ble sølv den også gitt! Planlegger å få teipa opp toppen også slik at jeg kan få gitt den et lakk strøk før sammensetninga begynner. En ting er sikkert - ting tar tid!
Har jo fått ny eksosmanifold, men skal også ha nytt eksosanlegg. Noen som har noen tips? Jeg ønsker dobbel potte med "rulla" ender - ikke sånne kutta eller blå endestykker. Har sett på et par stykker og typisk Moongoose sine (
http://www.jap-spec-performance.co.uk/s ... ucts_id=62), men er usikker på om dette vil skli igjennom på en eventuel teknisk kontroll siden det ikke er kliss likt originalen. Eksosmanifolden har 2" dim, så jeg må nok fikse en overgang der også uansett... Innspill mottas med takk