- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
- 2004 Toyota MR2 SMT PGP
- 2006 Toyota Rav4
Supramk3turbo skrev:Jeg skulle gjerne kommet meg fra Haugesund til Alta i morgen tidlig...Noen som kan hjelpe. he hehaha, ja den er nesten værre
ErikG skrev:Dritt med aske regn!! Hvit bil. Vasker bil hver dag nå. Blir sånne fine svarte prikker etter regnet!Du ser det vel godt på hvit bil, ja...
James skrev:jaja, vert på kurs i København hele uka...og nå som kurset var bestått og jeg var klar for å vende snuten hjemover var det såklart bom stopp i flytrafikken![]()
nekter å boen dag lengre i denne byen, så får haiket med en polakk å trailer fra Danmark til Oslo ikveldOm noen skal fra Oslo til Bergen imorgen er det bare til å gi meg en lyd på mob. 97015790
inzane2012 skrev:faen så bra den nye serien Alt for Norge på TVNorge er+1 pleier å ha besøk på hybelen tordager jeg, der vi ser tangerudbakken og alt for norge ^^genialt å se amerikanerane leike russ for en dag og samle russeknuter
ST182 skrev:jeg fekk meg hjem tilsluttJames skrev:jaja, vert på kurs i København hele uka...og nå som kurset var bestått og jeg var klar for å vende snuten hjemover var det såklart bom stopp i flytrafikken![]()
nekter å boen dag lengre i denne byen, så får haiket med en polakk å trailer fra Danmark til Oslo ikveldOm noen skal fra Oslo til Bergen imorgen er det bare til å gi meg en lyd på mob. 97015790
Kjører til bergen på lørdags-kvelden og passerer oslo rundt 22-23tiden. Skal rekke en hunde-utstilling på bergen rakett-senter (?) på søndags morgen.
Har plass i baksetet på Lex`n, men ikke reiser først på lørdagskvelden som sagt..