Har satt på Cusco coilovers på mr2en. Noe som gjekk greit, helt til jeg skulle justere inn høyden på den idag, og så at lenkearmene framme på hver side var bøyd!
Fekk den greit på med litt knoting, men ser nå at de virker alt for lang. Så enten har den gitt etter da den er for lang, tatt borti bærearm eller var dårlig i utgangspunktet før montering..
men noen som kan svare meg på om det er forskjell lengde/styrken på lengearmene forran fra 90-91 og 92+?
Ser ut til at innfestingen er lavere på coilovers enn det er på org. fjørbein med mindre de er revisjonsforskjell der også og at mine Coilovers er beregnet for 92+ mr2.. han jeg kjøpte de av hadde hvertfall 92+ lenkearmer forran og det gjekk helt fint..tar imot all hjelp

men noen som kan svare meg på om det er forskjell lengde/styrken på lengearmene forran fra 90-91 og 92+?
Ser ut til at innfestingen er lavere på coilovers enn det er på org. fjørbein med mindre de er revisjonsforskjell der også og at mine Coilovers er beregnet for 92+ mr2.. han jeg kjøpte de av hadde hvertfall 92+ lenkearmer forran og det gjekk helt fint..tar imot all hjelp

04 mod Subaru Impreza WRX STi
94mod Celica GT-FOUR st205 (X)
90mod MR2 mk2 Turbo (X)
90mod Celica GT4 st185 "kondemnert"
85mod MR2 mk1 Supercharged (X)
94mod Celica GT-FOUR st205 (X)
90mod MR2 mk2 Turbo (X)
90mod Celica GT4 st185 "kondemnert"
85mod MR2 mk1 Supercharged (X)