bose skrev:Trodde drift-it kunne skaffe flere av dem? Syns han fortalte meg at han allerede hadde solgt en god del av dem, når jeg handla...Stemmer meget bra dette.
Nå er det kun noe jeg har lest, men for min del så ble det et "kjede-problem".. Støvdeksla til 87+skivene passer ikke på 86 nav, pga festepunkte til tie-rods`ene.
Men da tenkte jeg "greit!da kan jeg jo bare få tak i noen 87+nav og fjærbein og handle 87+ tierods bak"
Problemet da er at 87+ teirods`ene ikke passer på 86 bærebru, og at 87+ bærebru ikke passer på 86 skrue-festene...
henger du med?
MEN! en ting jeg syns er rart, er at 87+ og SC akslene ser ut til å passe rett inn i 86 hjulnav. både lengden og diameret på splineakselen ser ut til å fungere perfekt i 86 nav. men det finner jeg ikke helt ut før alt blir montert i bilen...
Jeg har bygget om fra 86 til 88 med SC motor, borra opp bærebrua for å få den til å passe, men da tok driv aksel borti så ble litt mye modifisering for å få dette til å pass og for å få rett hjulvinkeler.
Skal man ha dette godkjent ser det ut til at man må bygge på en late spec aw for å få dette godkjent. Da det er forskjell på innfestninger spørs jo hvor nøye BT går over bilen når du kommer med den da.
Robin
MR2 MK1 86/88 Supercharged viewtopic.php?t=11446
BMW 316 94 cupe vinter/jobb bil
Celica gt4 90 mod Prosjekt bil, Kjøpt med def motor. Men nå går den som ei klokke.
MR2 MK1 86/88 Supercharged viewtopic.php?t=11446
BMW 316 94 cupe vinter/jobb bil
Celica gt4 90 mod Prosjekt bil, Kjøpt med def motor. Men nå går den som ei klokke.