TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen her som har montert Angel Eyes Kit pÃ¥ IS200?

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #355616  av Atomic88

jeg kom over noe veldig kult på nettet her om dagen. Angel Eyes Kit til IS200.
attachment=0]IS200&300-1.jpg[/attachment]
Det viste seg at man måtte dele hoved lampene og montere inn disse..
er det noen her på forumet som har montert noe som dette eller har tips på ossen man får delt lampene uten at ting går i stykker?
Uten navn.jpg
Uten navn.jpg (80.26 kiB) Vist 3355 ganger
Vedlegg
IS200&300-1.jpg
IS200&300-1.jpg (38.64 kiB) Vist 3355 ganger
 #355654  av galx

Beklager å si det, men angeleyes/devileyes = BMW... I tillegg til at det er litt "ut" nå.
Hvorfor ikke bare la BMW ha de lyktene i fred, så kan Lexus være Lexus. Det er nå bare min mening :roll: .
 #355659  av Zepticon

galx skrev:Beklager å si det, men angeleyes/devileyes = BMW... I tillegg til at det er litt "ut" nå.
Hvorfor ikke bare la BMW ha de lyktene i fred, så kan Lexus være Lexus. Det er nå bare min mening :roll: .
Personlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om hva som er "ut" eller "inn".
Angeleyes er dritrått, og jeg hadde uten tvil modda IS200 lyktene mine om jeg hadde en.
 #355821  av Neo

ingenting er mer trasig og irriterende enn at folk skaffer seg lexus og finner billigste deler og styling til den, ikke minst tyske deler så ikke har noe som helst og gjøre på en lexus.
dette er ikke for og være frekk men dette kom opp så må jeg bare si det jeg mener
 #355826  av Zepticon

Neo skrev:ingenting er mer trasig og irriterende enn at folk skaffer seg lexus og finner billigste deler og styling til den, ikke minst tyske deler så ikke har noe som helst og gjøre på en lexus.
dette er ikke for og være frekk men dette kom opp så må jeg bare si det jeg mener
Så lenge resultatet er bra så spilelr det ingen trille vha eller hvor delene kommer fra. Mange som bruker tusenvis av kroner på dyre "ekte" stylingdeler men fremdeles ser bilen ut som et dass, mens andre tar noen timer i garasjen hjemme med glassfiber, polyester og gode ideer og lager noen av de kuleste bilene som triller på norske veier.

Angeleyes er kult, og spesielt på IS200 pga at den innerste lykta ikke er en hel sirkel slik dem er på BMW. Dette gjør hele forskjellen og er rått!
Bilen er levert orginalt med lykter som dette så da ser jeg inen problemer med modden. Noe annet er å kjøpe aftermarket lykter med angeleyes til Civic, Opel og så vidre, som ikke har runde lykter orginalt.
 #355827  av Amund

Neo skrev:ingenting er mer trasig og irriterende enn at folk skaffer seg lexus og finner billigste deler og styling til den, ikke minst tyske deler så ikke har noe som helst og gjøre på en lexus.
Er enig med deg der, sjølv om TTE strengt tatt hadde hovedsete i Tyskland :roll:

Men smaken er som baken :lol: