HYL!!!!!
Begynte å pirke på ujevnheten jeg hadde i ene hjulbuen isted. Avdekket rust.
Begynte å pusse på rusten og av dekket mer rust.
Pusset vekk all rust jeg fant, og da var det ikke mer metall der. Rustet hull tvert gjennom hjulbuen bak. Akkurat i falsen med punktsveising på undersiden av hjulbuen.
Det ser ut til at det har vært gjort jallareparasjon på det før. Men at det har gjort vondt verre.
100% rustfri bil garantert av selger når jeg kjøpte den i fjor. Bare tull. Tipper selger (TG bil) har "fikset" den rusta selv.
Selv om det ikke er store greiene, er det nok til at det må sveises. Og da blir det dyrt.
JÆVLIG surt! I tilegg har jeg masse andre utgifter på både mr2en (treg clutch + gir kasse når kald) tipper clutchen må luftes, og girolja byttes.
Bruksbilen, camryen, begynner å få noen småtting som må repareres. Drivaksel ledd er muligens deffekte på den. Og alt kommer i tilegg til andre utgifter nå når jeg skal flytte. Fordømt beleilig!
Ingen er tøffere enn toget! Hilsen lokføreren
1995 Mr2 Gti.
2014 Lexus IS 300h F-sport.