TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Corolla e15 sedan

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #357863  av Mr_Storbrua

ja, bare poler resten av bilen, så tar du bakfangeren seinere.. er jo fort å polere den.. den er jo strøken nå.. :)
 #357998  av lexusmann

Sendte mail om pris på TTE fjører til Toyota her om dagen, og fikk dette til svar i dag:
"Hei Kjetil!
Beklager, her leveres det ingenting, verken TTE, Toyota Motorsport eller uorginalt."

Jeg så ikke DEN komme altså... :roll: vet ikke hva jeg gjør nå...er noe forb***** dritt alt sammen....må visst kjøre rundt i den alt for høye bilen... :cry:
Skjønner ikke hvordan han hos Toyota Asker fikk det godkjent med det H&R settet heller(har kanskje ikke vært hos biltilsynet :wink: )for jeg fikk det ikke til i hvert fall....
Sist redigert av lexusmann den 23 des 2010 22:20, redigert 1 gang totalt.
 #358000  av ErikG

Han hos oss har nok ikke godkjent det, men kan høre med han om han fikk TUV papirer på corolla.

Mener de at de ikke kan få tak i til corolla eller at de ikke skaffer til noen?
 #358001  av lexusmann

Vet ikke, var kun dette som stod i mailen...får stikke innom i morra ettermiddag å høre hva i huleste som skjer... :roll: Må for all del ikke gjøre noe med bilen, for da kommer staten og sier FYFY!!! :evil:
Sist redigert av lexusmann den 25 mai 2010 17:16, redigert 1 gang totalt.
 #358002  av ErikG

Om ikke de skaffer TTE kan jeg sjekke om vi kan få levert noe, eller ihvertfall finne et delenummer til dem så de kan bestille til deg.
 #358003  av lexusmann

ErikG skrev:Om ikke de skaffer TTE kan jeg sjekke om vi kan få levert noe, eller ihvertfall finne et delenummer til dem så de kan bestille til deg.
Hadde vært knall, Erik!! :D
 #358004  av mannen

den var kjip! håper inderlig det ordner seg! er det mulig og skaffe fra utlandet selv ? støvsug ebay feks
 #358142  av lexusmann

Var innom Rune hos Toyota i dag, og han sa nei, han hadde ikke funnet noe til min bil på nettet, hverken TTE, Eibach eller Toyota Motorsports.
Men så begynte han å ringe litt rundt da, vedkommende han snakka med måtte han bekrefte at det IKKE var e12 det var snakk om, det var den NYE modellen... :roll: jeg skulle få beskjed når han hadde spurt/undersøkt litt rundt...hørtes ikke helt dødfødt ut men har ikke store forhåpninger heller...mer enn det vet jeg ikke... :?
 #358251  av lexusmann

Nytt svar fra Toyota i dag...
"Hei Kjetil!

Har fått svar fra importøren, det leveres dessverre ingenting til denne bilen.
Mulig det kommer noe senere, men pr dags dato er det ingenting i produksjon."

Da får det bare være foreløpig, vil jo helst ha noe skikkelig på bilen... :roll:
Kan jo bare kjøpe det H&R settet, og drite i godkjenninga, men så er jo faren for å bli stoppet i teknisk..."jada, ingen godkjenning, nei da blir det mangellapp..." vet ikke helt jeg...
 #358552  av lexusmann

Fant du ut noe ErikG?
Kjedelig å måtte kjøre rundt med en så høy bil...
Var innom Riis bilglass her på fredag også, og de skulle ha rett under 4 tusen for soting av side- og bakrute...
Stod i flere timer her i går å vasket og polerte bilen, legger ved noen bilder...de ble ikke så bra pga sollyset, vet ikke om dere ser skikkelig hvordan det ble...
Brukte Autoglym Deep Shine, derfor det er litt kritt rester fremdeles... var i tillegg ganske varmt selv inne i garasjen så den tørket litt for fort, men det gikk da til slutt...
Den er ikke helt strøken, er noen riper og sår her og der...fant til og med 2 små bulker, 1 i taket og en i panseret..og så til min forskrekkelse oppdaget jeg en liten sprekke i høyre hovedlykt...må følge med det, vet ikke helt hva jeg gjør, en ny koster vel flesk...
Vedlegg
IMG_0177.jpg
IMG_0177.jpg (658.12 kiB) Vist 799 ganger
IMG_0178.jpg
IMG_0178.jpg (835.36 kiB) Vist 799 ganger
IMG_0179.jpg
IMG_0179.jpg (529.93 kiB) Vist 799 ganger
IMG_0180.jpg
IMG_0180.jpg (660.34 kiB) Vist 799 ganger
Sist redigert av lexusmann den 05 jul 2010 11:32, redigert 1 gang totalt.
 #358563  av ErikG

Nei, var ingen ting og oppdrive, men tror man kan bruke auris fjører. Men da er det jo ikke godkjenningen da. Du kan evnt sjekke litt på amerikanske forum for kansej finne noe.

Jeg ville bare kjørt på med h&r settet....
 #358564  av lexusmann

Har funnet noen brukte til bare 500 spenn på finn...
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=21494103
edit: kjøpte de jeg, hehe :wink: var "mannen" her inne som tipsa meg om de...har sendt pm til "leif gunnar" om han kan montere de for meg...vi hadde en løselig avtale om det i alle fall...så da blir det vel en ordnings med det også, hehe... :D
 #358867  av lexusmann

Fikk fjærene i dag...håper de passer da... :wink:
 #363572  av mannen

hvordan går der her ?
 #363602  av lexusmann

mannen skrev:hvordan går der her ?
Svarte deg på PM... :wink:
Vil jeg få mye pes hvis jeg monterer TTE til Auris?Han jeg kjøpte de av klarte ikke å få med TUV papirer engang....tenker ved 4-hjulskontroll...forlanger de TUV da?