Dette blir siste oppdatering før sol og varme

Jeg skal på jobb i India igjen, så da blir det en pause fra skruinga, men delene vil nok komme inn uansett...
Magne var innom og hjalp til litt, med de store detaljene... 092.jpg (274.4 kiB) Vist 991 ganger
Som f.eks. rensing av toppen, riktig innstilling av kammer og regreim/veiv. Tusen takk for hjelpen! Hadde vel fortsatt stått der og klødd meg i huet... 093.jpg (243.69 kiB) Vist 991 ganger
PROGRESJON! 094.jpg (391.03 kiB) Vist 991 ganger
Dessverre så har jeg fått feil fordeler og regreimdeksel - som jeg må bestille opp nytt av. I tillegg så har jeg fått/bestillt feil topp!
Ja, du leste riktig - feil topp... Den jeg har fått er bygd for California-godkjente utslipp, mens den jeg hadde fra før var ikke det. Det vil tilsi at injektorene ikke passer og at jeg må blinde en fuel line et sted siden den plutselig dukka opp på den nye toppen... Som dere ser av bildet under så passer ikke injektorene mine lenger og jeg har da bestillt nye... $200++ igjen...
Alt for mye plass til den jeg har fra før av... Måtte bestille nye da... 095.jpg (258.1 kiB) Vist 991 ganger
California spec vs. vanlig... 096.jpg (212.29 kiB) Vist 990 ganger
Som dere kanskje også har lagt merke til så har jeg gått igjennom hele tråden og bytta ut bildene slik at de blir liggende på TSOGN servern istedenfor min egen. Da vil bildene ligge i tråden her for evig tid, selv om jeg skulle fjerne bildene fra min egen server. Er ikke så ålreit med en laaang tråd med bare røde kryss oppe i hjørnet på bildene
Jeg er tilbake om en måned forhåpentligvis, og da bør også de resterende delene ha kommet.
Det store spørsmålet er da, må jeg ha motorn inn i bilen igjen for å teste den? - eller kan jeg få putta den i en benk et sted (uten at det koster mange tusen kroner)?
God sommer!