Da var 3" DownPipe montert, og trykket justert opp til 1kg. Meget herlig merkbar forskjel, både på akslerasjon, og ikke minst bensinforbruket! Men morro er det! Noen som vet hva ca effekt jeg har med 1bar og 3" DP?
Og som noen kanskje har fått med seg begynte diffen jeg hadde nok en gang å bli meget sliten uken før Gatebil på Rudskogen, og panikken begynte å melde seg, bilen skulle være med over! Etter å ha lagt ut en tråd her på forumet ringte Middelmannen meg og kunne komme med de gledens ord at han hadde diff til meg, og den ble sendt samme dag allerede. Men i og med at ting tar tid å sende fra Karrasjok til Bergen så det ut til at den ikke kom i tide. Så fikk lånt meg en diff av Raymond F til å ha over fjellet, og fikk byttet om til min egen her om dagen.

Grunnen til at den forrigie røk kan ha vært at jeg fikk feil olje, visste ikke at jeg skulle ha GL5/ LS olje, fikk samme olje som skulle på fordelingskassen jeg. Men men, shit skjer.
I anledning testkjøringen til Gatebil MotorExpo fikk jeg testet at diffen funker som den skal. Røyken ble liggende en stund der inne
Og fikk sittet en liten tur på i M5en, helt ok bil liksom.. Hehe

- Toyota Celica Turbo 4wd Carlos Sainz Limited Edition, #3268/5000.
- Toyota Land Cruiser 150, 2010.