For 4 uker siden knuste jeg bakfelgen når jeg traff en fortauskant i byen, å i dag fikk jeg endelig på nye felger og dekk rundt om..Men har fått to problem:
Det ene er at rattet ikke lenger er rett når jeg kjører rett fram. Kan det ha noe å si med at jeg har nye felger og dekk? Felgene er 7" brede, mens de gamle felgene som jeg hadde når rattet var rett var 7.5". Dekkene er samma størrelse som alltid, borsett fra breiere dekk bak nå.
Problem nummer to er at høyre hjul bak ikke står helt 100%rett i forhold til bilens side. Det er også der jeg traff den fortauskanten når bilen snurra. Alle stag og sånt ser jo helt ut, men noe må jo ha fått seg en smell siden hjulet står å peker litt innover. Noen tips? Er det farlig å kjøre på banen med det?
Bilen går jo rett fram når jeg kjører på veien, når jeg bremser også..
Trenger raske svar siden jeg har tenkt meg på Gatebil så fort som mulig nå
Det ene er at rattet ikke lenger er rett når jeg kjører rett fram. Kan det ha noe å si med at jeg har nye felger og dekk? Felgene er 7" brede, mens de gamle felgene som jeg hadde når rattet var rett var 7.5". Dekkene er samma størrelse som alltid, borsett fra breiere dekk bak nå.
Problem nummer to er at høyre hjul bak ikke står helt 100%rett i forhold til bilens side. Det er også der jeg traff den fortauskanten når bilen snurra. Alle stag og sånt ser jo helt ut, men noe må jo ha fått seg en smell siden hjulet står å peker litt innover. Noen tips? Er det farlig å kjøre på banen med det?
Bilen går jo rett fram når jeg kjører på veien, når jeg bremser også..
Trenger raske svar siden jeg har tenkt meg på Gatebil så fort som mulig nå

Celica Gt4 Carlos Sainz 93 mod, 2151/5000 X
Mr2 MK2 gen3 Turbo 91mod X
Hilux 33" Arctic Truck 93mod X
Hilux D-cab 37 " Arctic Truck 2009 mod
Mr2 Turbo Trd replica 92 mod
Mr2 MK2 gen3 Turbo 91mod X
Hilux 33" Arctic Truck 93mod X
Hilux D-cab 37 " Arctic Truck 2009 mod
Mr2 Turbo Trd replica 92 mod